پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
کسب رتبه نخست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی استان

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای سومین سال متوالی در بیست و پنجمین دوره از جشنواره شهید رجایی استان موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم معرفی و قدردانی برگزیدگان بیست و پنجمین دوره از جشنواره شهید رجایی در نشست شورای اداری استان مورخ هشتم آبانماه در محل استانداری برگزار شد و طی آن مهندس محسن ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی لوح تقدیر این جشنواره را از دکتر نظری، استاندار دریافت کرد.

جشنواره شهید رجایی استان با اهدافی از جمله تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداري و تحول اداري در سطح دستگاههاي اجرايي، شناسايي ميزان توانايي و موفقيت واحدهاي استاني در دستيابي به اهداف و انجام ماموريت هاي محوله، اخذ بازخورد از ميزان موفقيت و اثر بخشي چشم انداز، سياستهاي كلان و برنامه هاي توسعه، اصلاح و بهبود برنامه ها و فعاليت هاي دستگاه، تقدير از دستگاه هاي اجرايي موفق و ارائه پيشنهادات اصلاحي به دستگاه هايي كه عملكرد نامطلوب داشته اند، انعكاس نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدهاي دستگاه ها، توسعه دولت الكترونيكي و صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاي سلامت اداري توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

در این جشنواره عملکرد دستگاه هاي اجرايي خراسان رضوی در دو بعد شاخص هاي عمومي و اختصاصي مورد ارزيابي قرار می گیرد که ارزيابي عملكرد شاخص هاي عمومي، در محورهاي مرتبط و همسو با برنامه جامع اصلاح نظام اداري مصوب شوراي عالي اداري كشور و اهداف سالانه و استانی آن انجام می گیرد.

محورهای هشت گانه ارزیابی شاخصهای عمومی دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ که محور انتخاب بهترین دستگاه ها در بیست و پنجمین دوره از جشنواره شهید رجایی بوده، شامل نحوه ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شايسته سالاري در انتصاب نيروي انساني، اجرا و ارزشيابي دوره هاي آموزشي مديران و كاركنان، ارتقاء سلامت اداري دستگاه، ارائه خدمت به شهروندان توانخواه، استقرار نظام رسيدگي به شكايات مردمي، استقرار نظام جامع توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز و آسيب شناسي و بهبود عملكرد می شود.

ارزيابي عملكرد شاخص هاي اختصاصي در این جشنواره نیز ارتباط مستقيم با فعاليت ها و وظايف تخصصي دستگاه هاي اجرايي دارد و براساس اهداف سالانه مندرج در برش استاني انجام می شود كه هرساله توسط سازمان اداري و استخدامي كشور طي تفاهم‌نامه اي با وزارتخانه هاي دستگاه هاي اجرايي ابلاغ می گردد.

طبق ارزيابي عملكرد سال ۱۴۰۰ دستگاه هاي اجرايي استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در مجموع شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي : شركت توزيع برق استان خراسان رضوی و شركت توزيع نيروي برق مشهد به ترتيب حائز رتبه اول و دوم شدند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۹ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image