از اهداف استراتژی شرکت توزيع برق خراسان رضوی ، خدمت رسانی شايسته و با کيفيت به مردم می باشد، لذا در راستای انجام اين ماموريت سازمانی، شرکت با کل توان کارشناسی خود و با استفاده از دانش و فناوری روز و برنامه ريزی و تلاش خاص در چارچوب قوانين نظام جمهوری اسلامی، به خدمت رسانی با کيفيت و مناسب به مردم مشغول می باشد.
ارائه خدمت به نحو شايسته، بدون مشارکت و تعامل مشترکين و مخاطبين امکان پذير نمی باشد و سازمان موفق سازمانی خواهد بود که پيشنهادات و انتقادات را دريافت و بر اساس آن در جلب رضايت مردم کوشا باشد.آحاد مردم خصوصا ، نخبگان، اساتيد دانشگاه، مديران و متخصصين با بيان نظرات خود می توانند به ارتقاء کيفيت خدمات کمک نمايند.
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي، شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم ودستگاه های اجرايي را گردآوري و با تلاش خاص کارشناسان خود، راهبردهاي افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.
راه های درج نظرات ، پيشنهادات و انتقادات در تارنما، در ذيل آمده است.