پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
گذر موفق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از پیک بار تابستان ۱۴۰۱

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزیهای انجام گرفته و همکاری مشترکین برق در استان، عبور از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی، مهدی دهقان افزود: در این راستا شرکت توزيع نيروی برق استان خراسان رضوی از مهرماه سال ۱۴۰۰ طی هماهنگیهای لازم با نهادهای مربوطه نظير سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی ، سازمان نظام صنفی کشاورزی و… اقدامات لازم را مطابق با آخرين شیوه نامه های ارسالی از سوی هیات وزیران و شرکت توانير انجام داد.

وی اظهار داشت: همزمان با عقد تفاهم نامه همکاری با مشترکین بزرگ برق خراسان رضوی و اطلاع رسانی به همه آنان بویژه مشترکين خانگی و تجاری، اقدامات لازم نسبت به جلب مشارکتشان انجام گرفت، در اين راستا نسبت به برگزاری نشستهایی با فرمانداران و مديران جهاد کشاورزی، سازمان صمت و تشکلهای صنفی در شهرستانهای استان به منظور تشريح شرايط و اعلام برنامه ها اقدام شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اجراي تکالیف ابلاغی، مطابق با تفاهم نامه وزارت صمت و وزارت نيرو و با هماهنگی شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صمت و سایر بخشها در استان، مشترکين کشاورزی و مشترکين صنعتی با این شرکت در حوزه مدیریت مصرف برق همکاری کردند.

مهندس دهقان اضافه کرد: پايش مصرف ادارات دولتی هم به صورت حضوری و هم به صورت پايش مصرف از طریق کنتورهای هوشمند انجام شد که در این راستا برق ۱۶۰ دستگاه دولتی در خراسان رضوی به دليل پرمصرف بودن آنها قطع گردید.

وی بیان کرد: برآيند همه اقدامات انجام شده، جلب همکاری و تحقق سهمیه از طريق اجرای برنامه ها با همکاری مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بوده که باعث جلوگيری از اعمال مدیریت بار اضطراری و بی برنامه، همچنين پرهيز از بروز خسارت به مشترکين و جلب رضايت آنان شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بی ترديد گذر موفقيت آميز از پيک بار امسال بدون همراهی و همکاری همه مشترکین، امکان پذير نبوده است، لذا بر خود وظيفه می دانيم از تمامی مشترکين در بخشهای مختلف مصرف قدردانی کنیم.

مهندس دهقان اظهار امیدواری کرد، با بهینه سازی و اجرای صحیح فرهنگ مصرف، رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی، اصلاح تجهیزات برقی سایر بخشها با استفاده از وسایل با بهره وری بالاتر بتوان در کاهش مصرف انرژی ارزشمند برق و مدیریت بار شبکه سراسری موفق بود و خدمات مناسبی به مشترکین ارایه کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده + هفت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image