پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
۱۱۸ سامانه خورشیدی در خراسان رضوی عیب یابی شد

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای مقابله با پیک بار از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ سامانه خورشیدی معیوب یا دچار کمبود تولید در شهرستانهای مختلف استان بازدید و عیب یابی شده و کد کیو.آر تمام سامانه های بازدید شده در محلهای مورد نظر، نصب و شرح آن در سامانه جامع ایران سابات ثبت شده است.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی مرزبانی دلیل معیوب شدن سامانه های خورشیدی را عدم انجام سرویس دوره ای و نظافت و شستشوی پنلها توسط مشترکین و کیفیت نامناسب برخی تجهیزات منصوبه ذکر کرد.
وی اظهار داشت: آخرین بازدید مربوط به ۱۶ سامانه خورشیدی معیوب در نیشابور بود که سوختگی فیوزهای AC و DC، قطع مداوم سامانه به دلیل نامناسب بودن رنج فیوزهای AC ، افت راندمان پنلها، سایه اندازی و وجود نقطه داغ در پنلها از جمله عیوب آنها به شمار می رفت.
مرزبانی در تشریح طرح تحول دیجیتال و نصب کد کیو. آر روی سامانه های خورشیدی گفت: طرح تحول دیجیتال با هدف الکترونیکی کردن درخواستهای مشترکین برای عیب یابی سریع تجهیزات و اجرای فرآیندهای مربوط به تعمیرات و نگهداری سامانه ها اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این طرح با نصب کد کیو. آر روی بدنه تجهیزات سامانه های خورشیدی، هر سامانه از یک کد منحصر به فرد برخوردار می شود که مشترک با اسکن نمودن آن پس از هویت سنجی الکترونیکی وارد پرونده الکترونیک و تحت وب خود شده و تمام درخواستهای خود را بدون فوت وقت و حضور فیزیکی در ادارات برق پیگیری می نماید.
مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همچنین تیم های بازرسی ادارات برق می توانند بدون صرف زمان با اسکن کردن کدهای منصوبه دسترسی سریع به مشخصات سامانه خورشیدی داشته و گزارشهای بازرسی دوره ای خود را نیز هم به صورت تحت وب و با نصب نرم افزار اندروید به صورت برخط یا آفلاین در نقاطی که اینترنت وجود ندارد، ثبت کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image