پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
۱۸۲ میلیارد ریال پاداش به مشترکین همکار برق در خراسان رضوی پرداخت شد

مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مشترکین همکار به استثنای مشترکین خانگی در برنامه مدیریت اوج بار تابستان سال ۱۴۰۱ استان به میزان ۱۸۲ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی شفیعی زاده افزود: بیشترین پاداش مربوط به مشترکین صنعتی با ۱۱۰ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال و کمترین آن مربوط به مشترکین اداری با ۵۴۲ میلیون و ۹۹۷ هزار ریال می شود.

وی اظهار داشت: کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی شامل یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۸۵۶ مشترک است که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۵۴۷ مشترک در بخش خانگی، ۴۰ هزار و ۴۴۲ مشترک در بخش عمومی، ۲۰ هزار و ۶۲۲ مشترک در بخش کشاورزی، هشت هزار و ۲۶۳ مشترک در بخش صنعتی، ۱۵۳ هزار و ۹۴۲ مشترک در بخش تجاری و ۱۰ هزار و ۴۰ مشترک در بخش روشنایی معابر فعال هستند.

مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی میزان تحقق وصول مطالبات سال گذشته این شرکت را ۱۰۲.۲ درصد ذکر و بیان کرد: مطالبات این شرکت در سال گذشته با تلاش کارکنان، بیش از ۱۰۰ درصد از آن محقق شد.

شفیعی زاده اظهار داشت: میزان فروش برق در سال گذشته در خراسان رضوی ۱۱ هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بوده که از این میزان ۱۰۲.۲ درصد معادل ۱۱ هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال وصول شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image