پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
۲۰ پروژه برق سرخس آماده بهره برداری در هفته دولت است 

مدیر برق سرخس گفت: ۲۰ پروژه در حوزه برق این شهرستان با اعتبار ۸۹ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال اجرا شده که آماده بهره برداری در هفته دولت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سیدمحمد باقر خراشاهی افزود: این پروژه ها در حوزه توسعه و اصلاح و افزایش قدرت مانور شبکه برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه برق شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: باقی پروژه های آماده بهره برداری مربوط به تامین برق چهار روستای بی برق “ارتینج، چشمه لوشی، ترازآب و جهانگیر سفلی” در شهرستان سرخس می شود.

خراشاهی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون در راستای اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار هشت کیلومتر از شبکه مسی شهری و ۱۱ کیلومتر از شبکه مسی روستایی شهرستان سرخس تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

وی توسعه شبکه برق روستایی و شهری سرخس را از سال گذشته تاکنون به میزان ۸.۷ کیلومتر با نصب ۱۰ دستگاه ترانس ذکر کرد.

مدیر برق سرخس گفت: در راستای هوشمندسازی شبکه برق تاکنون ۱۱۸ مورد کنتور سه فاز و ۹ مورد کنتور دیماندی با نوع هوشمند تعویض شده اند.

خراشاهی تعداد مشترکین برق سرخس را ۳۴ هزار و ۸۰۹ اشتراک ذکر و بیان کرد: ۸۶ درصد از این مشترکین خانگی هستند که ۴۵ درصد از مشترکین شهری و ۲۶ درصد از مشترکین روستایی سرخس پرمصرف بوده و بیش از الگوی تعیین شده، مصرف برق دارند.

وی اظهار داشت: برابر با تکالیف ابلاغی، مدیریت پیک بار تابستان با جلب همکاری مشترکین بخش کشاورزی و صنعتی صورت پذیرفت که مشترکین در این زمینه همکاری مناسبی داشتند.

وی افزود: مشترکین بخش کشاورزی ۳۰۸ مورد بودند که ملزم به خاموش نمودن الکتروپمپ چاه خود در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به میزان هشت ساعت در روز (۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر) شدند.

مدیر برق سرخس گفت: برخی مشترکین که ساعات تعیین شده در روز برنامه را رعایت نکردند ضمن دریافت تذکر در روز بعد مدیریت بار به همان میزان ساعت خاموشی شان بیشتر اعمال شده است.

خراشاهی با اشاره به وجود ۷۵ روستای برق دار شهرستان سرخس گفت: طول شبکه فشار متوسط این شهرستان ۱۱۲۶ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف آن ۴۳۵کیلومتر که ۱۵۲کیلومتر آن (۳۵درصد) کابل خودنگهدار است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image