پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
۲۵ درصد از مشترکین نیشابور پرمصرف هستند

مدیر برق نیشابور گفت: ۲۵ درصد از مشترکین برق این شهرستان در زمره مشترکین پرمصرف به شمار می روند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جلال بهشتیان افزود: کل مشترکین زیر پوشش شرکت برق نیشابور ۱۶۹ هزار و ۵۸۷ مورد است که از این تعداد ۴۲ هزار و ۵۰۰ مورد در زمره مشترکین پرمصرف به شمار می روند.

وی بیان کرد: الگوی مصرف برق تا پایان تابستان ۳۰۰ کیلووات ساعت در نظر گرفته شده است و کسانی که بیشتر از این میزان مصرف داشته باشند، جزو مشترکین پرمصرف قرار می گیرند.

مدیر برق نیشابور ادامه داد: طبق مصوبه هیات وزیران می بایست ادارات، بانکها و سازمانهای عمومی مصرف برق خود را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری خود را کاهش دهند، در غیر این صورت برق آنها قطع می شود، در راستای اجرای این مصوبه تاکنون برق ۱۳ اداره و بانک این شهرستان به علت مصرف بیش از حد برق به دفعات قطع شده است.

بهشتیان میزان موفقیت مدیریت برق شهرستان نیشابور در عبور از پیک تابستان را تاکنون ۱۰۰ درصد دانست و افزود: در این راستا امسال جلسات متعددی قبل از شروع پیک بار با انجمن صنفی کشاورزان و بخش صنعت برای همکاری در پیک بار و جلسات داخلی به منظور هدفگذاری و برنامه ریزی جهت اجرای کامل دستور العمل ابلاغی پیک بار ۱۴۰۱ و عبور موفقیت آمیز از پیک در مدیریت برق نیشابور برگزار شد.

وی اضافه کرد: تشکیل گروه‌های اجرایی به منظور مدیریت بار چاه‌های کشاورزی و صنایع و کنترل آنها در روزهای تعیین شده، از دیگر دلایل موفقیت مدیریت برق نیشابور در عبور از پیک تابستان بود.

مدیر برق نیشابور در خصوص نصب کنتورهای هوشمند در این شهرستان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۱۰ مورد کنتور هوشمند در این شهرستان نصب شده است.

بهشتیان در مورد اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان نیشابور بیان کرد: برنامه ریزی مدیریت برق این شهرستان در سال جاری اجرای طرح مزبور در ۷۰ کیلومتر از شبکه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: طول شبکه برق در شهرستان نیشابور شامل ۲ هزار و ۲۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یکهزار و ۴۷۰ شبکه فشار ضعیف است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image