پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
۶۳۷ طرح برق روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری در هفته دولت است

مسئول طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۶۳۷ طرح برق رسانی در حوزه روستایی استان آماده بهره برداری است که از این محل روستاها و مناطق عشایری فاقد شبکه برق از این نعمت برخوردار می شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، “هادی مهدیزاده” افزود: بهره برداری از طرحهای برق رسانی به روستای “قصر” شهرستان فریمان، روستای “کاریزی” شهرستان فیروزه، روستای “شاطه” شهرستان جغتای، روستای “نیشابورک” شهرستان کلات، روستای “دوغ آباد” شهرستان بردسکن همراه با نصب پنج دستگاه ترانس و ایجاد ۱۵ کیلومتر خطوط برق فشار ضعیف و فشار متوسط با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله این طرحها است.
وی بیان کرد: برق رسانی به یکهزار خانوار عشایری کوچ رو در خراسان رضوی از طریق سامانه نیروگاه های خورشیدی قابل حمل با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از دیگر طرحهایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: قیمت هر دستگاه سامانه خورشیدی ۹۰ میلیون ریال است که ۹۰ درصد از آن رایگان و ۱۰ درصد حق مشارکت هر خانوار عشایری است، این دستگاه قابلیت تامین روشنایی پنج لامپ کم مصرف و شارژ چراغ قوه و موبایل را دارد.
مسئول طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بهره برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی روستایی استان در روستای “بهارکیش” در ارتفاعات شهرستان قوچان برای تامین برق ۳۵ خانوار ساکن و فصلی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر طرحهای ویژه هفته دولت امسال است.
مهدیزاده اجرای ۲۱۱ طرح رفع افت ولتاژ و جابجایی پایه های واقع شده در معابر بازگشایی شده در سطح ۲۲۰ روستای خراسان رضوی به تعداد ۲ هزار و ۵۰ اصله تیر و ۲۳ هزار متر خطوط برق با اعتبار حدود ۷۳ میلیارد ریال را از دیگر طرحهای قابل بهره برداری به مناسبت هفته دولت در استان برشمرد.
وی اظهار داشت: نصب سه هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ LED با قدرت ۳۰ وات در سطح روستاهای خراسان رضوی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در راستای بهبود روشنایی معابر روستاهای استان انجام شده است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: توسعه شبکه های برق روستایی به طول ۱۱۷ کیلومتر برای یکهزار و ۱۱۲ خانوار در سطح روستاهای خراسان رضوی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده که آماده بهره برداری در هفته دولت است.
مسئول طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۴۸۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی طرح بهسازی شبکه های برق ۴۷۰ روستای استان از محل اعتبارات برق روستایی شرکت توانیر آغاز می شود.
مهدیزاده اضافه کرد: همچنین آغاز عملیات اجرایی برق رسانی به ۱۰ روستای فاقد شبکه برق در خراسان رضوی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال را می توان از دیگر طرحهای هفته دولت امسال در حوزه برق روستایی برشمرد.
این مسئول در شرکت توزیع نیروی برق استان هدف از اجرای طرحهای مزبور را کمک به رونق تولید در روستاها، مهاجرت معکوس و ارتقای زیرساختهای برق روستاها در جهت اهداف شرکت توانیر در خراسان رضوی ذکر کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ شهریور ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image