پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
۸۰ درصد از سهمیه مه ولات برای هوشمندسازی شبکه برق محقق شد

مدیر برق مه ولات گفت: سهمیه تعیین شده امسال شرکت توزیع برق خراسان زضوی برای مدیریت برق مه ولات در خصوص نصب تابلوهای دیماندی ، ۶۰ تابلو بوده که تاکنون نصب ۴۰ تابلو معادل ۸۰ درصد از کل سهمیه شهرستان برای مشترکین محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی مشفق افزود: نصب تابلوهای دیماندی در راستای عمل به بند د تبصره ۱۵ قانون بودجه مبنی بر هوشمندسازی شبکه برق انجام گرفته است.

وی در خصوص سایر طرحهای مدیریت برق مه ولات اظهار داشت: امسال طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه روستایی) در ۱۲ روستا از توابع این شهرستان اجرا شد که عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده و آماده بهره برداری در دهه فجر است.

مشفق افزود: در مجموع ۱۲ طرح مدیریت برق مه ولات با اعتبار هزینه شده ۴.۵ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۱ مورد مربوط به طرح بهارستان شامل بهسازی یا جابه جایی شبکه و روشنایی معابر روستایی است و باقی طرحها شامل تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۴۰ هزار متر در نقاط مختلف شهرستان مه ولات، توسعه شبکه برق روستایی و شهری برای مشترکین جدید و احداث پست عمومی می شود.

مدیر برق مه ولات گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ کیلومتر از شبکه سیمی برق در شهرستان مه ولات تبدیل به کابل خودنگهدار شده، ۱۰ کیلومتر از این میزان در یک ماه گذشته انجام گرفته است که نشان از تسریع در عملیات اجرایی این طرح دارد.

وی اظهار داشت: طول کل شبکه برق فشار ضعیف مه ولات ۱۷۷ کیلومتر است که از این میزان ۷۲ کیلومتر سیم مسی، ۱۰۵کیلومتر کابل خودنگهدار و ۵.۲ کیلومتر شبکه زمینی است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − سیزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image