پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
آغاز ارزیابی جایزه ۳۴۰۰۰ منابع انسانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

گروه ارزیاب جایزه ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استقرار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، بررسی مولفه های مورد نظر برای کسب این جایزه را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشست آغاز این ارزیابی در جمع گروه ارزیاب مزبور گفت: برنامه استراتژیک شرکت به صورت کاملا متوازن و با هدف داشتن رشد متوازن تدوین گردید و نیروهای انسانی خوب و کارآمدی طی چند سال گذشته در این شرکت جذب شدند که ستون خیمه این مجموعه به شمار می روند، افزون بر این افراد نخبه ای نیز جذب شرکت شده و به پیشبرد برنامه ها کمک شایانی کرده اند.

محسن ذبیحی افزود: نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه شرکت به شمار می رود، داشتن تجهیزات بدون حضور منابع انسانی کارآمد نمی تواند مثمرثمر واقع شود لذا باید از نیروی انسانی به خوبی حفاظت و مراقبت کرد.

وی بیان کرد: تعلق، مولفه ای است که به روابط، نگاه و طرز برخورد ما و نقشی که به افراد می دهیم، بازمی گردد و وجود آن در هر سازمان به پیشبرد کارها کمک زیادی می کند، در این راستا جبران مادی زحمات و تلاشهای همکاران در برخی حوزه ها به طور کامل انجام نمی شود اما با همین منابع و اختیارات محدود تلاش کردیم هدفمند و در جهت جبران زحمات همکاران عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سرمایه انسانی مجموعه افرادی را شامل می شود که با قراردادهای مختلف برای شرکت فعالیت می کنند، تلاش کرده ایم نگاه ما به نیروهای امانی، پیمانی و شرکتهای پیمانکاری یکسان باشد و همه آنان را سرمایه خود بدانیم و تفاوتی بین آنان قائل نشویم ، چرا که در غیر این صورت دچار ضرر و خسران خواهیم شد.

ذبیحی اظهار داشت: شعار استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان “تلاش همه برای خاص بودن” نیز بر توجه به سرمایه انسانی شرکت متمرکز است و این سرمایه باید همسو، ماهرانه و هدفمند فعالیت کند زیرا موفقیت شرکت در گرو همدلی و هماهنگی و یکپارچگی نیروهای آن است.

سرگروه ارزیابان جایزه ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و عضو هیات علمی رشته مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی با فناوری عقب افتاده ای مواجه هستیم، گفت: سالها است که سیستم منابع انسانی کشور متحول نشده و سامانه های آموزشی نیز در حوزه منابع انسانی تحولی نداشته است، تحقق این مهم نیازمند انجام حرکات علمی و به اشتراک گذاشتن تجربیات در این زمینه و حضور هدفمند شرکتهایی است که در زمینه مدل تعالی ۳۴۰۰۰ فعال باشند.

فراحی اظهار داشت: آرزوی دبیرخانه مدل تعالی ۳۴۰۰۰ این است که با کمک شرکتهای دیگر فرآیندهای مربوطه را در حوزه منابع انسانی مستقر کرده تا حداکثر نشاط و بهره وری را بتواند در این بخش بوجود آورد، مزیت این الگو، توسعه مداوم دانش است که امیدواریم فرآیندهای متعالی منابع انسانی در کشور به طور کامل پیاده شود.

وی فلسفه زیربنایی و اصول اساسی احکام بر مدل ۳۴۰۰۰ را ارتباط مستقیم شایستگی های منابع انسانی به عملکرد تجاری و سودآوری، لزوم تناسب شایستگی های منابع انسانی با اهداف استراتژیک سازمان و قابلیت اندازه گیری و بهبود شایستگی ها، مسئولیت سازمان برای زمینه سازی جهت توسعه منابع انسانی و شکوفایی انسانها، لزوم تعامل مستمر فرآیندهای منابع انسانی و توسعه شایستگی های جدید به دلیل تغییر و تکامل مداوم شرایط، مسئولیت اصلی مدیران عملیاتی (صفی) در بهبود شایستگی منابع انسانی ذکر کرد.

شایان ذکر است گروه ارزیابان جایزه ۳۴۰۰۰ روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه مولفه های منطبق بر مدل تعالی ۳۴۰۰۰ را در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بررسی می کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − 16 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image