پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
آمادگی ۲۰۵ گروه عملیاتی برای پایداری برق در زمان برگزاری انتخابات در خراسان رضوی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۲۰۵ گروه عملیاتی به همراه ۶۰۷ نیروی اجرایی در ۳۲ مدیریت برق هم شهرستان در استان کنترل استمرار برق را در روز برگزاری انتخابات برعهده دارند.   

به گزارش روابط عمومی، احمد اسدی افزود: نظر به اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفند ماه، برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری شبکه های توزیع برق اندیشیده شده تا هیچ مشکلی در شبکه برق در زمان برگزاری انتخابات رخ ندهد.

وی بیان کرد: این تمهیدات شامل بازدید گروه های اجرایی از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در شهرستانها و انجام اصلاحات و تعمیرات مورد نیاز احتمالی، پیگیری و پیش بینی تامین برق اضطراری فرمانداری ها یا بخشداری ها (دو سو تغذیه و یا نصب دیزل ژنراتور ) بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین نسبت به اجتناب از هرگونه اعمال خاموشی با برنامه در شبکه توزیع برق، استقرار گروه های عملیاتی در نقاط حساس شبکه، آمادگی کامل خودروهای عملیاتی به همراه سوخت کامل، آمادگی نیروها و لغو همه مرخصی ها و ماموریتهای کارکنان از روز چهارشنبه این هفته تا شنبه هفته آینده و پایان انتخابات اقدام شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با وجود به شرایط جوی و بارش برف و باران و برودت هوا از ابتدای هفته در شهرستانهای استان، وضعیت شبکه توزیع برق تحت پوشش این شرکت پایدار و از تاب آوری مناسبی در این شرایط برخوردار بوده است.

مهندس اسدی بیان کرد: با آمادگی کامل گروه های عملیاتی و تلاش و زحمات متعهدانه کارکنان اجرایی در مدیریت برق شهرستانها، حوادث و خاموشی های ایجاد شده در شبکه برق در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image