پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
آموزش فروش برخط لوازم اندازه گیری در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

کارشناس دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: چهارمین دوره آموزشی با عنوان فروش برخط سبد تجهیزات و لوازم اندازه گیری شرکت به صورت مجازی در محل ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، عادل قربانی افزود: با توجه به آغاز فروش برخط برخی از لوازم اندازه گیری مانند بسته تابلو و کنتور و فیوز، برگزاری دوره آموزشی برای همه روسای مراکز خدمات مشترکین، ماموران بازدید و ناظرین لوازم اندازه گیری به صورت مجازی انجام گرفت.

وی اظهار داشت: نياز به آموزش مجدد در خصوص كنتورهاي هوشمند رويت پذير و كنترل پذير و نصب سبد تابلوی برق از دیگر اهدافی بود که در برگزاری این دوره آموزشی دنبال شد.

کارشناس دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این دوره آموزشی نکاتی در خصوص آموزش فرآیند فروش سبد کالا در سامانه فروش مستقیم و تشریح فرآیند سیستمی آن در ناب پلاس ارایه و به پرسش های کارکنان پاسخ داده شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده + 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image