پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
ارایه مدلی جامع از منابع انسانی توسط مدیران شرکت توزیع برق خراسان رضوی

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعدادی از مدیران شرکت با دادن مقاله ای در بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق، مدلی جامع از منابع انسانی را براساس مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی ارایه دادند.

به گزارش روابط عمومی، پرستو پورسلطانی افزود: این مقاله توسط دکتر “شیرین دانایی”، مهندس “امیررضا قیاسی” و مهندس “محسن ذبیحی” تدوین و توسط دکتر دانایی به صورت سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق کشور ارائه شد.

وی اظهار داشت: مقاله مزبور با هدف ارائه مدل جامع منابع انسانی با رویکرد پژوهش آمیخته و اکتشافی از نوع کاربردی به رشته نگارش درآمد که در بخش کیفی آن از نقطه نظرات خبرگان بهره گرفته و برای بخش کمی نیز پرسشنامه ای تهیه شد.

به گفته دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در بخش کیفی این پژوهش، ۱۸ نفر از خبرگان علمی و با تجربه شرکت و نیز اعضای هیأت علمی دانشگاه مشارکت داشتند که از آنان به صورت ساختاریافته و نیمه ساختاریافته مصاحبه به عمل آمد.

پورسلطانی بیان کرد: جامعه بخش کمی این پژوهش را نیز معاونین، مدیران و کارشناسان مسئول در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با نمونه گیری از ۱۵۳ نفر تشکیل دادند، به نحوی که ارزیابی با نمونه گیری تصادفی ساده به صورت در دسترس و به کمک ابزار محقق ساخته بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی انجام گرفت و در نهایت مدل جامعی از منابع انسانی با چهار مؤلفه اصلی و ۱۷ مؤلفه فرعی بدست آمد.

وی اظهار داشت: پژوهش مزبور با هدف ارائه مدل جامع منابع انسانی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی انجام شد که یک پژوهش آمیخته، اکتشافی متوالی و کاربردی است.

گفتنی است، بیست و هفتمین همایش بین المللی شبکه های توزیع برق کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در محل دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

از میان ۵۰ مقاله ارسالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به کنفرانس شبکه‌های توزیع برق ، ۱۷ مقاله در قالب سخنرانی، کارگاه، پوستر و چاپ پذیرفته شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image