پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
ارتقای همه جانبه بخش توزیع مهمترین رسالت معاونت هماهنگی توزیع توانیر است

معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر ارتقای همه جانبه و متوازن شرکتهای توزیع نیروی برق کشور گفت: ارتقای بخش توزیع مهمترین رسالت معاونت هماهنگی توزیع توانیر است.

به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا پیرپیران در جمع شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از فضای همدلی و همکاری که در کل کشور بوجود آمده و منجر به عبور موفقیت آمیز از پیک بار تابستان امسال شده است، قدردانی کرد.

وی تحویل برق پایدار به مشترکین و عدم اعمال خاموشی به بخش خانگی، تامین مناسب تر برق صنایع نسبت به سال گذشته و تامین برق با برنامه بخش کشاورزی را عامل افزایش رضایت عمومی ذکر کرد و گفت: همدلی و وفاق ایجاد شده در بخشهای مختلف به ویژه در بخش توزیع در کسب این موفقیت بسیار برجسته بوده است. 

وی با اشاره به تدوین چشم انداز صنعت توزیع برق توسط دفتر هوشمندسازی و فناوریهای نوین توانیر، نیاز امروز کشور را همراهی همه جانبه بخش توزیع برق کشور و شرط موفقیت در این عرصه را ارتقای این بخش دانست. 

معاون هماهنگی توزیع توانیر تشکیل کارگروه های تخصصی و بازدید از نقاط مختلف کشور به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و کسب اطلاعات دقیق را از ویژگی های خاص شرکتهای توزیع نیروی برق ذکر و تاکید کرد: اجرای یک پروژه موفق در یک نقطه از شرکت الزاماً دلیل پیچیدن نسخه و ارایه راهکار واحد از سوی توانیر برای تمام شرکتها نیست و باید یک نگاه جامع به کل کشور داشت.

مهندس پیرپیران تاکید کرد: باید تلاش کنیم نگاه مدیران ما ملی باشد و هیچ فردی، استانی یا بخشی فکر نکند چرا که این موضوع یکی از رسالتهای مهم معاونت هماهنگی توزیع توانیر است.

وی استفاده از بسترهای مناسب نرم افزاری و سخت افزاری که در شرکتهای توزیع برق با موفقیت اجرا شده است و قابلیت توسعه در سطح کشور دارد را مورد تاکید قرار داد و گفت: علاوه بر اینکه باید همه شرکتها از مزایای بسترهای مزبور بهره مند شوند، این مهم صرفه جویی در هزینه ها، زمان و … را نیز به همراه خواهد داشت.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر رفع مشکلات نقدینگی به عنوان مهمترین چالش صنعت برق را که در فرآیند خدمت رسانی به مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: تنها راه برون رفت از این موضوع اصلاح قیمتهای انرژی و هزینه های انشعاب با کمک همه بخشها است که باید مورد پیگیری مدیران بخش توزیع قرار گیرد.

ایجاد فضای درآمدی و استفاده از ظرفیتهای مغفول شرکتهای توزیع نیروی برق و منابع درآمدی موجود از جمله ساختمان های مازاد با تغییر نگاه صرفاً دریافت پول از توانیر از دیگر توصیه های مهندس پیرپیران در این نشست بود.

وی در پایان از اتفاقات مثبتی که در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه های مختلف از جمله هوشمندسازی، اتوماسیون شبکه و سیستم های مدیریتی و … رخ داده است، قدردانی کرد.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست که با حضور دکتر حامد احمدی، مدیر کل دفتر هوشمندسازی و و فناوری های نوین و مهندس مهرداد صمدي، مديركل دفتر فنی و مهندسی توزیع توانیر برگزار شد، مهندس محسن، ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و معاونین آن گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف شرکت ارایه کردند.

مهندس پیرپیران با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مراکز دیسپاچینگ و فوریتهای برق، مرکز سمپات و مرکز پایش آن بازدید و از بیانیه مأموریت و فرهنگ سازمانی شرکت رونمایی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هشت + 20 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image