پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
نظارت عالیه بر کمیته سلامت اداری شرکت توزیع برق خراسان رضوی

نظارت عالیه بر عملکرد کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی نشستی با حضور مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر و رییس گروه رسیدگی به شکایات توانیر، مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت توزیع برق این استان در محل ستاد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی، حسین هراتی نیا، دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این تشست، گزارشی از اقدامات پیشگیرانه و نظارتی طی سه سال اخیر در حوزه مبارزه با فساد را ارایه کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده در راستای بهبود ارایه خدمات، رضایت مندی مردم و حفظ حقوق بیت المال و همچنین استقرار سامانه های جدید پرداخت.

محسن ذبیحی به موفقیتهای شرکت در برخی حوزه ها اشاره کرد و گفت: توانسته ایم نشان “هفت ستاره” را در حوزه مداف “مدیریت دارایی های فیزیکی” بدست آوریم که از این حیث خراسان رضوی تنها استانی است که چنین نشانی را بدست آورده است.

وی افزود: شرکت توزیع برق خراسان رضوی همچنین موفق شده است، نشان سیمین یا جایزه ملی را در مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی بدست آورد که حاصل تلاش کارکنان این شرکت است.

مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات توانیر نیز در این نشست گفت: شاخص های ارتقای سلامت اداری و راهکارهای برون رفت از گلوگاه های فساد توسط هر یک از شرکتهای توزیع برق استانها به صورت مجزا تعریف و عملیاتی خواهد شد.

مجید برنگی افزود: سلامت اداری از اهمیت زیادی برخوردار و تکلیفی است که برعهده همه مدیران شرکتها قرار دارد، کمیته سلامت اداری در هر شرکت موضوعات مترتب بر آن را بررسی کرده و انطباق آن را با قوانین بررسی می کند.

مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر گفت: رعایت قانون اصل مهمی است که باید سرلوحه سنجش اجرای صحیح امور در همه کمیته های سلامت اداری شرکتهای توزیع برق قرار گیرد، زیرا قانون برای اجرای درست کار بوده و راه درست برای رسیدن به سلامت اداری نیز از مسیر قانون می گذرد.

برنگی، برگزاری دوره آموزشی در خصوص تعارض منافع ، تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه سلامت اداری در مدیریتهای برق شهرستانها، تشکیل تیم های بازرسی در استان به منظور نظارت بر اجرای دقیق راهکارهای ارتقای سلامت اداری و برون رفت از گلوگاه های فساد را به عنوان اقدامات شاخص در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی برشمرد و تداوم اجرای آنها را مورد تاکید قرار داد.

رییس گروه پاسخگویی به شکایات توانیر نیز در این نشست گفت: گلوگاه های فساد در توانیر برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ شناسایی و راهکارهای آن به همه شرکتهای توزیع برق ابلاغ شد، این اقدام دوباره در سال ۱۳۹۸ بروزرسانی گردید، در نهایت در سال گذشته بار دیگر گلوگاه های فساد در توانیر شناسایی و با راهکارهای مرتبط با آن در حوزه های عمومی و تخصصی به شرکتهای توزیع برق استانها ابلاغ شد.

مسعودی آشتیانی افزود: گلوگاه های فسادی که شناسایی شده، حاصل تجربیات توانیر در حوزه های بازرسی است و در تدوین سند مرتبط با راهکارهای آن از خبرگان صنعت برق و مدیران مختلف بهره گرفته شده است.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم در حوزه سلامت اداری به یک برنامه عملیاتی ارتقای سلامت اداری در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برسیم، باید برنامه ای که مبتنی بر گلوگاه های فساد و راهکارهای آن از سوی توانیر به استانها ابلاغ شده در خراسان رضوی بومی سازی شود تا نقشه راه ارتقای سلامت اداری در این شرکت مشخص شود.

رییس گروه دفتر بازرسی توانیر به طرح “شفا” اشاره و بیان کرد: در این طرح که مبتنی بر شناسایی فرآیندهای آسیب پذیر است، کل فرآیندهای جاری در هر شرکت شناسایی و مدل سازی شده، سپس ارتباط مستقیم آن با ذی نفعان و پیمانکاران و مشترکین مشخص می گردد تا بتوان با بهره گیری از راهکارهای موثر گلوگاه های فساد را از بین برد.

در پایان این نشست، «کامران زیبایی» به عنوان بازرس ویژه مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، در امر مبارزه با رشوه و سو استفاده از مقام و موقعیت اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 + هجده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image