پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
افتخارات شرکت توزیع برق خراسان رضوی مرهون نیروی انسانی کارآمد و شایسته است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کسب افتخارات این شرکت در حوزه های مختلف مرهون نیروی انسانی کارآمد و شایسته آن است اما با توجه به پراکندگی شبکه توزیع، جغرافیای خاص و حجم بالای فعالیتهای مرتبط با شبکه برق در این استان، ایجاب می کند که جذب نیروی انسانی و تامین تجهیزات لازم در این شرکت مورد توجه ویژه توانیر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن ذبیحی در نشستی با معاون تحقیقات و منابع انسانی توانیر و هیات همراه در محل این شرکت افزود: ۴۴ هزار کیلومتر طول وسعت شبکه برق در خراسان رضوی است که ۲۸ هزار کیلومتر از آن فشار متوسط  بوده و از این حیث از طولانی ترین شبکه توزیع برق در کشور برخوردار است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با برخورداری از یک میلیون و ۴۱۰ هزار مشترک دارای ۳۱ مدیریت برق فعال است که محدوده خدماتی آن کل استان خراسان رضوی به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز می باشد.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع برق خراسان رضوی به مشترکین ۲ هزار و ۷۷۲ روستا و ۸۲ شهر و ۸۳۵ کیلومتر نوار مرزی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان خدمت رسانی می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به برخی مشکلات این شرکت بویژه فرسودگی شبکه برق گفت: در حال حاضر حجم بسیار زیادی از شبکه ها و تاسیسات فرسوده در شبکه توزیع وجود دارد که می بایست سریعا به آنها رسیدگی کرد.

ذبیحی پایین بودن سرانه فضای اداری، بحران خیز بودن برخی از مناطق استان و چالش خدمت رسانی در مناطق مرزی، صعب العبور یا کوهستانی بودن برخی مناطق، کاهش تجهیزات اداری بویژه در حوزه موضوعات لجستیکی در شعبات مناطق دورافتاده استان را از دیگر چالشهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد.

وی با اشاره به احداث یکهزار و ۳۰۰ نقطه اتوماسیونی در شبکه توزیع برق خراسان رضوی گفت: این نقاط برکت بزرگی برای استان بوده به طوری که منجر به کاهش خاموشی ها و توسعه پارامترهای شبکه و رضایتمندی بیشتر مردم شده است.

وی فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را بر مبنای یک برنامه استراتژیک ذکر و بیان کرد: این برنامه در سال ۱۳۹۸ تنظیم شده و در سال ۱۴۰۰ مورد بازنگری قرار گرفت، در کنار آن بیانیه فرهنگ سازمانی نیز براساس شعار “تلاش همه برای خاص بودن” تدوین شد.

وی بیان کرد: کلیدواژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی داشتن تلاش هدفمند، ماهرانه و همسو است که باید همه کارکنان در این مسیر حرکت کنند تا نتیجه خوبی در پی داشته باشد.  

وی اظهار داشت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از نیروهای انسانی زبده و کارآمد و جوانی برخوردار است که یک سرمایه ارزشمند برای شرکت به شمار می رود و در کنار آن پیمانکاران توانمندی نیز مشغول به کار هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image