پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
اموالگردانی سراسری شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی انجام شد

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اموال گردانی سراسری شرکت برای صورت برداری از ۲۷ هزار قلم کالای اموالی به صورت همزمان در ۳۰ مرکز کاری این شرکت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا رستمی زاده افزود: اموال گردانی با توجه به مفاد آیین نامه اموال و در راستای بروزرسانی اطلاعات اموال، نظارت بر چگونگی حفظ و نگهداری از اموال توسط استفاده کنندگان و اصلاح مغایرت های احتمالی سیستم با واقعیت نظیر استفاده کننده یا محل استقرار دارایی انجام می شود.

وی بیان کرد: در این فرایند جمعداران اموال هر مرکز کاری در معیت ناظر مربوطه نسبت به شمارش عینی کالاهای اموالی اقدام می کند و پس از ثبت در پنل طراحی شده در نرم‌افزار ERP، برچسب تصدیق اموال گردانی را بر روی اموال شمارش شده نصب می کند.

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نکته حائز اهمیت در این اموال گردانی استفاده از سیستم مکانیزه ثبت اطلاعات طراحی شده در نرم افزار ERP به صورت لحظه ای و همزمان با صورت برداری است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image