پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱
امکان ویرایش اطلاعات مکانی مشترکین خراسان رضوی بر بستر وب فراهم شد

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری این دفتر امکان ویرایش اطلاعات مکانی مشترکین در نسخه تحت وب GIS فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی، احسان یوسفی فرد افزود: تا پیش از این، قابلیت های ویرایشی تنها در نسخه های ویندوزی GIS که یک محیط بسیار تخصصی است، فراهم بود و این موضوع، بروزرسانی فرآیندی اطلاعات GIS را دشوار می کرد.

وی اظهار کرد: سامانه های تحت وب GIS به دلیل سهولت کاربری و همچنین پشتیبانی ساده تر همواره در اولویت های توسعه شرکت های توزیع هستند، در این راستا برای نخستین بار در کارگروه GEDAT شرکت توانیر (شامل ۱۵ شرکت توزیع برق در کشور) قابلیت ویرایش اطلاعات مکانی بر بستر فناوری WEB GIS برای لایه‌های اطلاعاتی مرتبط با مشترکین راه اندازی شد.

یوسفی فرد افزود: با پیگیری شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، شرح خدمات مرتبط با اضافه کردن قابلیت های ویرایشی به نسخه تحت وب GIS در نشستهای تخصصی توانیر مصوب و به صورت پایلوت در این شرکت ایجاد شد.

وی بیان کرد: پس از طی مراحل تست و رفع اشکال این ابزار جدید، امکان استفاده از این قابلیت در بخش اطلاعات مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی فراهم شده است و بزودی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از طریق این ابزار می توان، مسئولیت بروزرسانی اطلاعات مشترکین در سیستم GIS را به صاحب فرآیند یعنی واحدهای خدمات مشترکین شهرستانها سپرد و از این طریق، بهبود قابل توجهی در فرآیند فعلی ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image