پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
انبارگردانی حوزه ستادی و شهرستانهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در آستانه عید نوروز باستانی و همزمان با روزهای پایانی سال، انبارگردانی این شرکت در انبارهای حوزه ستادی و مدیریت های برق شهرستانها آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدرضا رستمی زاده افزود: این انبارگردانی که هر ساله در آستانه بهار با تلاش همکاران اداره حسابداری دارایی ها و تاسیسات و گروه ERP انجام می شود را می توان به نوعی خانه تکانی انبارها نیز تلقی کرد.

وی بیان کرد: انبارگردانی پایان سال ۱۴۰۱ از روز شنبه هفته جاری ۲۰ اسفندماه به صورت همزمان در تمامی انبارهای حوزه ستادی و شهرستانها با بهره گیری از روش نرم افزار موبایلی آغاز شده که این روش برای نخستین بار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اجرا شده است.

مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این روش اسکن QR Code های چاپ شده روی تگهای انبارگردانی باعث حذف فرآیندهای زائد از جمله درج اطلاعات بصورت دستی در تگها، امضای تگهای انبارگردانی، ورود دستی اطلاعات در فهرست صورت برداری و ورود دستی اطلاعات در نرم افزار می شود.

رستمی زاده افزود: در واقع همزمان با صورتبرداری، اطلاعات در اپلیکیشن درج و در پایان صورتبرداری نیز امکان مغایرت گیری و بازگشایی انبار در حداقل زمان ممکن فراهم می شود.

وی بیان کرد: استفاده از این شیوه جدید، علاوه بر افزایش دقت و کاهش خطای انسانی موجب افزایش سرعت انجام فرآیند و بازگشایی مجدد انبارها به منظور ادامه روند فعالیتهای عادی شرکت شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − یازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image