پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجام ممیزی داخلی HSE در ۳۰ مدیریت برق خراسان رضوی

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت ممیزی داخلی HSE (ایمنی، سلامت، محیط زیست) با حضور ۱۵ ممیز داخلی از تاریخ ۲۶ آبانماه جاری در مدیریت های برق ۳۰ شهرستان آغاز شده است که به تناوب شهرستانها ارزیابی می شوند.

به گزارش روابط عمومی، حمید سروش مهر افزود: ممیزی داخلی یک ارزیابی کامل از عملکرد درونی در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت است که هر ساله توسط ممیزان داخلی انجام می شود، در واقع ممیزی داخلی به تضمین انطباق با قوانین و استانداردها در سازمان کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲ سال گذشته تلاش شده است همراه با ارتقای فرهنگ HSE در راستای کاهش حوادث با استفاده از سیستم های هوشمند، سرعت و کیفیت نظارت به صورت همزمان افزایش یابد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در طول ممیزی داخلی HSE که تا هشتم آبانماه ادامه می یابد، علاوه بر بررسی مستندات وضعیت ایمنی گروه های اجرایی، ابزار و لوازم ایمنی آنها در ۳۰ مدیریت برق شهرستانهای استان توسط ممیزان ارزیابی می شود.

سروش مهر یادآور شد: در این راستا شرکت توزيع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهینامه hse-ms شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image