پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
باخرز سومین شهر سبز خراسان رضوی نام گرفت

مدیر برق باخرز گفت: همزمان با آغاز هفته صرفه جویی مصرف برق و اتمام اجرای پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهر باخرز، این منطقه به عنوان سومین شهر سبز استان خراسان رضوی بعد از گلبهار و چناران نام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن زنده دل افزود: مجموعه کارکنان و پیمانکاران شهرستان باخرز، تبدیل ۴۷ کیلومتر از شبکه سیمی شهر باخرز به کابل خودنگهدار را از ۶ ماه قبل در دستور کار قرار دادند که تبدیل ۲۴ کیلومتر باقیمانده از شبکه سیمی در سال جاری به اتمام رسید و کل شبکه شهر باخرز به کابل خودنگهدار تبدیل شد. 

وی طول کل شبکه برق شهرستان باخرز را ۲۱۲ کیلومتر ذکر کرد و گفت: تقریبا تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در ۵۰ کیلومتر از شبکه برق شهرستان باخرز باقی مانده است که با همت کارکنان و پیمانکاران مدیریت برق این پروژه به اتمام می رسد. 

مدیر برق باخرز به تشریح وضعیت مصرف برق و اعتبارات مدیریت برق این شهرستان در سه ماهه ابتدای امسال نسبت به دوره مشابه پرداخت و گفت: وضعیت مصرف برق و اعتبارات مدیریت برق در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

زنده دل اظهار داشت: امسال با توجه به کاهش میزان بارندگی و افزایش دمای هوا طی روزهای اخیر، مصرف برق در شهرستان باخرز روند افزایشی داشته است که همکاری بیشتر مشترکین بویژه مشترکین خانگی در مدیریت مصرف برق مورد انتظار است تا بتوان از این شرایط بدون مشکل عبور کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان باخرز دارای ۲۰ هزار مشترک برق است که از این تعداد ۸۴ درصد خانگی هستند، فرهنگ سازی مدیریت مصرف بهینه برق در بین مشترکین خانگی از مهمترین دغدغه های این مدیریت بوده است.

مدیر برق باخرز گفت: در خصوص بخش کشاورزی نیز تلاش شده است با پیگیری اصلاح الگوی کشت از طریق مدیریت جهاد کشاورزی باخرز، بتوان مصرف برق این حوزه که تقریبا ۲۵ درصد مصرف برق شهرستان را به خود اختصاص داده است را مدیریت کرد.

زنده دل اضافه کرد: در بحث مشترکین صنعتی نیز با تعامل سازنده با صاحبان صنایع شهرستان باخرز تلاش شده است با جابجایی تعطیلات هفته، مدیریت مصرف برق در صنایع بدون اختلال در تولید انجام گیرد. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۴ تیر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

8 + 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image