پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
بازدید اعضای کمیته منتخب توانیر از وضعیت HSE شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اعضای کمیته منتخب توانیر مربوط به انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع نیروی برق کشور با حضور در محل ستادی شرکت وضعیت نرم افزار HSE (ایمنی، بهداشت، محیط زیست) آن را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی، حمید سروش مهر افزود: این کمیته متشکل از ۱۰ نفر از مسئولان ایمنی و کارشناسان این حوزه از شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای مرکزی ، البرز، تهران،خراسان جنوبی و شهرستان مشهد بودند که از سوی انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق مامور شده بودند تا وضعیت نرم افزار HSE این شرکت را به لحاظ فنی و تخصصی جهت استقرار سامانه متمرکز در سطح صنعت برق کشور بررسی کنند.

وی بیان کرد: در نشست اعضای این کمیته با دست اندرکاران حوزه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، به ترتیب مهندس کافی کارشناس مسئول HSE ، مهندس نایب مجری مدیریت دارایی فیزیکی و مهندس ابریشمی مجری پروژه ERP شرکت توضیحاتی در خصوص این پروژه ارائه نمودند.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح ارایه نیازمندیها برای استقرار نرم افزار HSE از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود، که مقرر شدکمیته مزبور نتایج این بررسی ها را جمع بندی و به شرکت توانیر برای تصمیم گیری نهایی ارایه دهند.

مهندس سروش مهر نرم افزار HSE شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را جزو نرم افزارهای برتر در حال حاضر در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور برشمردکه علاوه بر ایجاد چابکی لازم در فرایندهای ایمنی از هوشمندی لازم نیز برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد بر اساس برنامه زمان بندی شده مرحله دوم توسعه نرم افزار HSE جهش بزرگی در بخش خاستگاه نرم افزاری این حوزه به عنوان یک مدل برتر در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۴ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image