پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
بازدید مسئولان شرکتهای برق فارس از پروژه ERP شرکت توزیع برق خراسان رضوی

تعدادی از مسئولان و کارشناسان شرکتهای برق منطقه ای و توزیع برق استان فارس و توزیع برق شیراز از پروژه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به عنوان پایلوت پروژه ERP از سوی توانیر در سال ۱۳۹۸ انتخاب شد و در سال ۱۳۹۸ با عقد قرارداد با شرکت «آترا ویژن» اجرای پروژه راه اندازی سیستم نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی را آغاز کرد.

«حمیدرضا ابریشمی» مجری پروژه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این بازدید گفت: این پروژه در ۲۱ ماژول طراحی و راه اندازی شد و در انجام آن از روشهای بروز مدیریت پروژه استفاده شده است.

وی بیان کرد: در حداکثر ۲۰ ماه، همه ماژول های پروژه ERP راه اندازی شد و مراحل مختلف اجرای آن با همت جمعی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان به ثمر نشست که هم اینک در حال استفاده است.

در زمان حضور مسئولان و کارشناسان شرکتهای برق استان فارس در محل ستادی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، «ابوالفضل بیگی» قائم مقام پروژه ERP شرکت نسبت به توضیح همه بخشهای سیستم نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی پروژه اقدام کرد و به شرح همه اقدامات انجام شده، چگونگی روشهای اجرای پروژه و استقرار آن پرداخت.

در این بازدید مسئولان شرکتهای برق استان فارس از بخشهای مختلف و کوچک و بزرگ سیستم نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی دیدن کردند و از نزدیک در جریان روند کار با این نرم افزار قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده + 19 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image