پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
بازسازی کامل شبکه برق ۱۲ روستای کوهپایه ای در شمال سبزوار

گروه عملیاتی این مدیریت نسبت به اصلاح و بازسازی شبکه برق ۱۲ روستای کوهپایه ای از توابع این شهرستان با هدف تقویت شبکه، بهبودی کیفیت ولتاژ، عایق سازی و رفع حریم شبکه برق، جابجایی و رفع خطر تاسیسات برق اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، این گروه همچنین چراغهای LED پربازده را به منظور افزایش کیفیت روشنایی معابر این روستاها نصب کردند.

اعتبار این پروژه ها ۱۳۲ میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اعتبارات طرح بهارستان و مشارکت دهیاریها تامین شده است.

در حال حاضر اجرای این پروژه ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته که با برنامه ریزی انجام شده اجرای آنها حداکثر تا پایان تابستان جاری به اتمام می رسد.

شایان ذکر است: کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر دسترسی به روستاهای مزبور، اجرای این پروژه ها را دشوار می کند اما تاثیر بسزایی در کاهش خاموشی ها خواهد داشت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image