پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
بانوان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) تجلیل شدند

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر، ۶۵ نفر از بانوان فعال در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران دفاتر مربوطه، تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت مقام روز زن و مادر در جمع کارکنان زن این شرکت ضمن قدردانی از زحمات یکساله گذشته آنان گفت: همواره شعار ما “یک شرکت، یک خانواده” بوده است، زیرا این مجموعه اجتماع کوچکی است که می تواند مدل ها و چارچوبهای یک خانواده را داشته باشد و در همه عرصه ها مانند اعضای یک خانواده، همدلانه برای رسیدن به اهداف متعالی شرکت تلاش کنیم.

محسن ذبیحی با تاکید بر اینکه باید یک فرهنگ در داخل شرکت حاکم باشد، گفت: آنچه باعث شده است که طی پنج سال گذشته شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به یک وجهه و اعتبار خوبی در سطح کشور دست یابد، پیروی از همین فرهنگ و تلاش همه کارکنان اعم از زن و مرد برای رسیدن به اهداف مشترک بوده است.

وی با اشاره به تعداد کمتر بانوان در شرکت توزیع برق خراسان رضوی نسبت به آقایان آن گفت: در برخی از موارد باید بپذیریم که بانوان کار را بهتر و با حساسیت و دقت بیشتری انجام می دهند، برخی از بانوان این شرکت هم مسئولیت یک اداره یا گروه را برعهده دارند، هم مسئولیتهای غیررسمی داشته و بعضا بار یک حوزه را تنهایی به دوش می کشند و استطاعت این را دارند که مسئولیتهای بزرگتری را نیز بپذیرند.

مهندس ذبیحی با تاکید بر اینکه باید یک استاندارد کاری و ارتباطی را در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی رعایت کنیم، افزود: محیط کار باید صمیمانه و با رعایت همه چارچوبها باشد، اخلاق مداری و توجه به کرامات انسانی باید سرلوحه کار همه قرار گیرد، در این شرایط بانوان با حضور خود به داشتن اخلاقیات و حفظ شئونات در رفتار کمک شایانی می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در برابر خواسته های برخی از بانوان حاضر در این نشست مبنی بر کاهش ساعات کاری و تدبیر برای حضور بیشتر بانوان در کنار فرزندانشان، ایجاد مهدکودک در محل کار و تساوی مشوق ها بین بانوان و آقایان اظهار خرسندی کرد و نسبت به پیگیری آنها قول مساعدت داد.

امیررضا قیاسی، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم، سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را فرصتی برای قدردانی از تلاش بانوان همکار در این شرکت دانست و گفت: مادر بزرگترین موهبت الهی و نعمت خداوند است که از عشق او به فرزندانش و اینکه خود را وقف خانواده می کند، بسیار می آموزیم.

مهدی مرزبانی، مسئول انسجام بخشی شورای فرهنگی وزارت نیرو در استان خراسان رضوی نیز با ذکر آمار مقایسه ای افزایش حضور بانوان در محیط کاری قبل و بعد از انقلاب و مسئولیتهای مهمی که برعهده دارند، گفت: در دولت سیزدهم طبق دستور وزیر نیرو حضور بانوان در پستهای مدیریتی افزایش یافته است.

در پایان “شیرین دانایی”، رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و “مهرناز زمانی” مشاور مدیرعامل در امور زنان خواسته های بانوان همکار در شرکت را مطرح و تعدادی از بانوان همکار نیز مطالبی را مطرح کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه معاونین و مدیران زیرمجموعه با اهدای شاخه گلی به بانوان همکار از آنان تجلیل کرد و از اداره درمان و رفاه شرکت و مجموعه روابط عمومی برای برگزاری این مراسم قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده − 13 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image