پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
بررسی نحوه کسب درآمدهای متفرقه حوزه برق در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، زاوه و رشتخوار

نشست کمیته درآمدهای متفرقه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور جمعی از معاونین و مدیران حوزه ستادی و مدیران برق شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، زاوه و رشتخوار با هدف بررسی نحوه کسب درآمدهای متفرقه در این شهرستانها در محل مدیریت برق تربت حیدریه برگزار شد.

«وحید باغیشنی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست به اهمیت تمرکز بر درآمدهای متفرقه و لزوم سازماندهی آنها با توجه به منابع محدود درآمدی شرکت پرداخت و به برخی از منابع تحقق درآمدهای متفرقه اعم از منابع پیدا و پنهان اشاره کرد.

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست راهکارهای کسب درآمدهای متفرقه در شرکتهای مشابه و همچنین راهکارهای ایجاد انگیزه در شهرستانها به منظور وصول درآمدها و شناسایی منابع جدید در راستای قوانین مربوطه را تشریح کرد.

«سعید شریفی» با اشاره به برخی از معیارهای هدفگذاری در کسب درآمدهای متفرقه‌ در شهرستانها بر لزوم بروزرسانی فهارس بها در حوزه خدمات مشترکین و بهره برداری از آنها تاکید کرد.

مدیران برق شهرستانهای تربت حیدریه، مه‌ولات، رشتخوار و زاوه نیز در این نشست ضمن بیان مشکلات، در راستای تحقق شاخص درآمدهای متفرقه و ارایه گزارشهای پیشرفت تحقق درآمدها، پیشنهادهای خود را در زمینه اقدامات سیستمی، بهبود فرآیندها، اصلاحات نرم افزاری، درآمدهای متفرقه در کنار حفظ کرامت مشترکین و متقاضیان مطرح کردند.

روسای ادارات بهره برداری، مالی و اداری و مشترکین مدیریت برق تربت حیدریه نیز به صورت جداگانه چالشهای موجود در زمینه کسب درآمدهای متفرقه را بیان کردند که راهکارهایی برای آنها توسط مدیران حاضر در این نشست مطرح و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شد.

برخی مدیران ستادی از جمله آقایان همایونی، رستمی زاده، نایب و نداف نیز که در این نشست حضور داشتند، ضمن ارائه گزارشهای مربوطه در خصوص درآمدهای متفرقه، به بررسی چالشهای مطرح شده از سوی نمایندگان مدیریتهای برق شهرستانهای مزبور پرداختند.

در پایان این نشست، «حسین وفایی» مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در امور مالی، به جمع بندی پیشنهادهای ارایه شده و ارایه راهکارهایی در زمینه کسب درآمدهای متفرقه پرداخت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفت + شش =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image