پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
بررسی وضعیت گروه سخت افزار و زیرساخت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

مهندس «محسن ذبیحی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه «وحید باغیشنی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت از گروه سخت افزار و زیرساخت این مجموعه در محل حوزه ستادی دیدن و وضعیت آن را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید که دکتر «هادی صفری» مدیر دفتر فاوا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز حضور داشت، مدیران مزبور ضمن بازدید از دیتاسنتر شرکت و اطلاع از آخرین دستاوردهای گروه سخت افزار و زیرساخت، درخصوص موارد اعلامی ارزیابی هفته گذشته وزارت نیرو و توانیر در حوزه فاوا ، بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر صفری ضمن تشریح وضعیت سخت افزارهای موجود و افق کاری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مواردی را در زمینه زیرساخت، شبکه و منابع فعلی و مورد نیاز، بیان کرد.

رئیس گروه سخت افزار و زیرساخت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و طرحهای در دست اقدام این واحد، نیازها و مشکلات این حوزه را شرح و درخصوص راهکارهای پیشرو صحبت کردند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ادامه از سامانه مانیتورینگ واحد زیرساخت، سامانه هدف ( هلپ دسک فاوا) و مدیریت دارایی ها دیدن کرد و ضمن صدور دستورات لازم برای تامین کمبودهای فوری زیرساخت دیتاسنتر، بر بهره گیری از امکانات بروز و مناسب سامانه ها در زمینه بهبود خدمات دفتر فاوا تاکید نمود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 − 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image