پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
برق پایدار برای مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی تامین شد

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در مراکز برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در استان، زمینه لازم برای پایداری جریان برق برای این مراکز فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جلال بهشتیان افزود: با توجه به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دیماه تلاش شده است که ضمن کنترل استمرار جریان برق در محل های برگزاری آزمون، اقداماتی برای پیشگیری از بروز هر گونه اختلال در شبکه در محل های برگزاری آزمون مذکور انجام گیرد.

وی اظهار داشت: همه محل های برگزاری آزمون سراسری و محل های وابسته به آنها از سوی مدیریت های برق شهرستانها مورد شناسایی قرار گرفته و وضعیت لوازم اندازه گیری برق محل های مذکور بررسی و در صورت نیاز اصلاحات لازم روی آن انجام شده است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همچنین وضعیت شبکه های فشار متوسط، پستهای توزیع و شبکه های فشار ضعیف محل های برگزاری آزمون از نظر پایداری و توانایی کار مورد بررسی قرار گرفته است.

بهشتیان اضافه کرد: مقرر است که همه برنامه های اعمال خاموشی ها در محدوده اطراف محل های برگزاری آزمون در روزهای برگزاری کنکور متوقف شود و همه گروه های اتفاقات و تعمیرات برق و گروه های بحران در روزهای مذکور در حالت آماده باش قرار داشته باشند تا در صورت وقوع خاموشی ناخواسته در محل های برگزاری آزمون به سرعت نسبت به رفع عیب و برقدار کردن محل اقدام کنند.

وی حضور مدیر برق یا مسئول بهره برداری مدیریت برق را در روزهای برگزاری آزمون در شهرستان الزامی دانست و تاکید کرد: به مسئولان برگزاری آزمون سراسری توصیه شده که با توجه به احتمال شرایط نامساعد جوی، مولد اضطراری برق را در محل های برگزاری آزمون نصب کنند و مولد اضطراری برق شهرستان نیز برای مواقع بحرانی آماده به کار باشد.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بازدید و سرکشی مدیران برق شهرستانها از تاسیسات و تجهیزات شبکه برق و اطمینان از پایداری شبکه در زمان برگزاری آزمون، استقرار گروه های عملیاتی مدیریتهای برق شهرستانها در مراکز حساس از نظر احتمال خاموشی، توصیه به فرمانداریها به منظور عدم استفاده از وسایل گرمایشی برقی پرمصرف در محل برگزاری آزمون از دیگر تدابیری است که برای پایداری جریان برق در شبکه هنگام برگزاری آزمون سراسری اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image