پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
برنامه ریزی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای مشارکت موثر در همایش بین‌المللی توزیع برق سال ۱۴۰۳

نشستی با حضور افراد علاقه‌مند به ارائه تجربیات علمی و عملی در قالب نگارش مقالات و درج تجربیات علمی و پژوهشی با هدف حضور موثر و حداکثری شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بیست و هشتمین همایش بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در زنجان در محل ستادی شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست گفت: با توجه به دو رتبه کشوری که این شرکت در بیست و هفتمین همایش بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق بدست آورد، تلاش داریم مشارکت جدی همکاران را در بیست و هشتمین دوره از این همایش داشته باشیم تا از این طریق بتوان ضمن حفظ افتخارات گذشته، رتبه های بیشتری برای شرکت در سطح کشور به ارمغان آورد.

پرستو پورسلطانی خاطر نشان کرد: در بیست و هفتمین همایش بین‌المللی توزیع برق که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مشهد برگزار شد، شرکت توزیع برق خراسان رضوی توانست رتبه دوم کشوری از لحاظ تعداد مقالات پذیرفته شده را کسب کند؛ ضمن اینکه مقاله برتر همایش نیز برگرفته از پروژه تحقیقاتی این شرکت با مشارکت دکتر «محمد ابراهیم حاجی‌آبادی» به عنوان محقق پروژه از دانشگاه حکیم سبزواری و با نظارت مهندس «کامبیز کاوه» به عنوان نماینده دفتر فنی و مهندسی بود.

وی بیان کرد: با این حال اطلاع‌ رسانی‌های قبلی در خصوص همایش مزبور در قالب نامه‌ نگاری در سطح ستاد و شهرستانها، درج فراخوان در صفحه اول اتوماسیون اداری و ارسال پیامک به کارکنان انجام شده است.

پورسلطانی افزود: در نشست امروز بستر ارتباط با شهرستانها از طریق فضای مجازی نیز فراهم شده است تا همکاران علاقه‌مند به فعالیتهای علمی و پژوهشی در شهرستانها بتوانند از مطالب مطرح شده در این نشست استفاده کرده و نسبت به جلب مشارکت بیشتر در این همایش اقدام کنند.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در پایان اظهار امیدواری کرد که همچون گذشته با مشارکت بیشتر همکاران و تلاش خاص آنان بتوان در فعالیتهای علمی و پژوهشی در سطح کشور بیش از گذشته پیشتاز بود و افتخارات بزرگتری برای شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی بدست آورد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image