پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
برگزاری وبینار آموزشی ويژه مشترکين صنعتی

در ادامه برنامه های فرهنگ سازی و آموزش مديريت مصرف انرژی، وبینار آموزشی ویژه مشترکین صنعتی توسط سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) با همکاری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، برنامه ریزی برای برگزاری این وبینار با توجه به شدت بالای مصرف انرژی در صنايع و نياز مبرم به اصلاح آن و همچنين آگاهی از آخرين قوانين و الزامات اصلاح الگوی مصرف انجام گرفت.

دکتر «هومن صادقی» دارنده دکتری مهندسی سیستمهای انرژی، ارایه دهنده در این وبینار بود که به موضوعاتی از جمله لزوم مدیریت انرژی در صنایع کشور، مروری بر راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی و الزامات قانونی مدیریت مص ف انرژی در صنایع، آشنایی با استانداردهای مدیریت انرژی در صنایع، استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱ ، مروری بر ممیزی انرژی در صنایع، تشکیل کمیته انرژی در صنایع پرداخت.

در اين دوره بيش از ۲۰۰ نفر از مديران و کارشناسان واحدهای صنعتی و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور يافتند.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۹ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − شش =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image