پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
بزرگترین معروف در شرکت توزیع برق خراسان رضوی ارایه بهتر خدمات به مردم است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بزرگترین معروف در این شرکت ارایه هر چه بهتر خدمات به مردم است که کارکنان تلاش وافری در ترویج این امر دارند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس محسن ذبیحی در مراسم قدردانی از بانوان برگزیده جشنواره مفلحون شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به نقش زنان در خانه و محیط کار افزود: آنان علاوه بر پرداختن به مساله تربیت فرزند و ایفای نقش به عنوان مادر در خانه، در محیط کار نیز نقش فعالانه ای دارند به طوری که کیفیت کار آنان در محیط کار بسیار بالا است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه به دلیل ماهیت سخت افزاری صنعت برق عمده کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را مردان تشکیل می دهند اما بانوان نیز در لایه های مختلف این شرکت از کارهای اداری گرفته تا حوزه های نرم افزاری در بخش فناوریهای نوین، فاوا و هوشمندسازی حضور پررنگ و موثری دارند و می توانند نقش موثری در تعدیل دشواریهای کار داشته باشند. 

وی بیان کرد: اخیرا تعدادی از نخبگان جذب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی شدند که سهم زنان از این تعداد نیز قابل توجه است، نباید محدودیتی در واگذاری پستهای اداری به زنان وجود داشته باشد، حتی در پاره ای از موارد می توان برخی امور را با اولویت زنان به آنان واگذار کرد که این مهم در سطح این شرکت اجرا شده و بانوان ثابت کرده اند که کیفیت کار آنان بالاتر از آقایان است.

معاون دادستان مشهد نیز در این مراسم با اشاره به ریشه تاریخی حجاب و عفاف در جامعه گفت: ریشه ای و فطری بودن حجاب و عفاف بدیهی است، آنچه مبتنی بر فطرت و ذات انسان باشد هیچ قانونی نمی تواند آن را حذف کند.

نیره عابدین زاده افزود: از سوی دیگر در مباحث حقوقی زنان نیز حجاب و عفاف در زمره حقوق اجتماعی آنان قرار می گیرد، با اینکه مبانی حقوقی زنان ریشه فقهی دارد و از معنای عمیقی برای آنان برخوردار است اما در برخی کشورها به آن بی توجهی می شود.

وی بیان کرد: بانوان افراد پرتوانی هستند که برخی از آنان هنوز توانمندیهای خود را کشف نکرده اند، بانوانی که در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی فعالیت دارند، به مثابه “بانوان نور” هستند که نور را به خانواده ها برده و آنها را زیبا می کنند.

معاون دادستان مشهد تاکید کرد: بانوان در هر بخشی که فعالیت دارند باید ارزش خود را بدانند و بر آنچه انجام می دهند، متمرکز شوند در این صورت می توانند نقشهای مختلفی را ایفا کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه ابهاماتی برای “امر به معروف و نهی از منکر” در جامعه وجود دارد، گفت: وظایف این ستاد از راهبرد اصلی آن مبنی بر “ایجاد انسجام اجتماعی و امیدبخشی در جامعه” نشات می گیرد که یکی از این وظایف مطالبه گری از دستگاه های اجرایی به صورت منطقی است تا دستگاه ها از حامی در شناسایی منکرات و ترویج معروف ها برخوردار باشند.

مهدی رضایی افزود: یکی دیگر از وظایف این ستاد رصد همه فعالیتهای عمومی و تخصصی در دستگاه های اجرایی است تا مانع از پیشروی منکری شوند که آسیب به جامعه وارد می کند، همچنین امیدبخشی در جامعه برای ترویج معروف سلسله کارهای خوب و جلوگیری از منکر سلسله کارهای بد از دیگر وظایف این ستاد است.

وی وظیفه دیگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی را آموزش دستگاه های اجرایی در راستای شناساندن اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و مهارت آموزی در این زمینه دانست و گفت: تمرکز ستاد بیشتر بر شناساندن اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بوده و در این راستا در هفته ۲ هزار نفر را آموزش می دهد اما ظرفیت استان بیشتر از این تعداد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ایجاد شبکه در این بخش تحت عنوان “یادآوران معروف” را از دیگر اقدامات انجام گرفته این ستاد برشمرد و افزود: ما صرفا به دنبال منکرات نیستیم بلکه اولویت ما گسترش معروفات است، امر به معروف اختصاص به فردی نداشته بلکه متعلق به همه افراد جامعه است، موضوعات مرتبط با این بخش نیز از دامنه خاصی برخوردار نیست و هدف ستاد گسترش این فریضه در جامعه است.

رضایی با اشاره به اهتمام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در راستای تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برتر استان در قالب جشنواره “مفلحون” گفت: این جشنواره امسال بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از بانوان محجبه برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آقایان فعال در این زمینه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image