پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
بهره برداری از ۱۰ طرح برقرسانی در خراسان رضوی آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر امسال بهره برداری از ۱۰ طرح در حوزه برق اعم از برق رسانی و تجهیز و هوشمندسازی شبکه در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی، محسن ذبیحی افزود: طرحهای مزبور مربوط به برق رسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی در مجموع با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین طرحهایی که در حوزه شبکه خراسان رضوی در حال اجرا است و تأثیر بسزایی در تأمین برق مطمئن و مداوم مشترکین دارد، تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار است بهره برداری از هزار و ۳۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در دهه فجر آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ساخت و توسعه شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف برای تامین برق بیش از ۹ هزار مشترک در استان از دیگر طرحهایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مهندس ذبیحی اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده برق، رفع افت ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر ۱۹۵ روستا در سطح خراسان رضوی را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در دهه فجر امسال برشمرد.

وی گفت: ایجاد ۴۰ کیلومتر شبکه برق جدید روستایی، ایجاد ۲.۵ کیلومتر شبکه روشنایی معابر، تامین برق بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و کشاورزی، تامین برق پنج واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر طرحهایی است که بهره برداری از آن از دهه فجر آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ایجاد ۲۵۰ نقطه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه ، توسعه هوشمندسازی و رویت پذیری لوازم اندازه گیری ۴۵ هزار مشترک را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در دهه فجر ذکر کرد.

گفتنی است: طول شبکه توزیع برق خراسان رضوی ۴۲ هزار کیلومتر است که همه شهرستانهای استان به جز مشهد، طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد. این شرکت یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۷۳ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مورد مشترک خانگی هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده − سیزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image