پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
بهسازی شبکه برق روستاهای خراسان رضوی در دولت سیزدهم سه برابر شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شبکه برق هزار و ۱۶۰ روستای استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اصلاح و بهسازی شده است که رشد سه برابری نسبت به دوره مشابه دولت قبل دارد.

به گزارش روابط عمومی، محسن ذبیحی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در خراسان رضوی در محل عرصه میدان شهدای مشهد افزود: این شرکت خدمت رسانی به مشترکان برق را در کل استان به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز برعهده دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هفت هزار و ۶۲۷ کیلومتر شبکه سیم مسی در استان خراسان رضوی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که اجرای این طرح از حیث تامین ایمنی و مبلمان شهری، حفظ محیط زیست و پایداری شبکه برق اهمیت بسزایی دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به موفقیتهای این شرکت در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۴۷۶ نقطه اتوماسیونی در استان به بهره برداری رسیده است که افزایش ۲ و نیم برابری نسبت به دولت گذشته دارد.

ذبیحی اظهار داشت: افزایش نقاط اتوماسیونی در شبکه توزیع برق خراسان رضوی در پایداری برق صنایع و بخشهای مولد و مصرفی استان نقش بسزایی دارد و مدت زمان و مقدار خاموشی های ناخواسته را تا حد زیادی کاهش می دهد.

وی با اشاره به طرح “کرامت خورشید” و تامین سامانه های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۷۴ سامانه خورشیدی در استان به بهره برداری رسیده است که افزایش ۲ و نیم برابری نسبت به گذشته دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی بیان کرد: سامانه های خورشیدی قابل حمل عشایری از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان در دولت سیزدهم بوده که ویژه عشایر طراحی شده است تا حداقل نیازهای آنان را در حوزه برق تامین کند.

وی افزود: در این راستا تاکنون هزار و ۸۵۰ سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر خراسان رضوی تحویل داده شده است و شاهد رشد ۹۵ درصدی تحویل سامانه ها به عشایر استان هستیم.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۷۳ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مورد مشترک خانگی هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

13 + چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image