پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
تامین برق در گناباد با وجود گرمای شدید هوا به صورت پایدار در جریان است

مدیر برق گناباد گفت: با وجود گرمای شدید هوا در چند روز اخیر، تامین برق در این شهرستان به صورت پایدار در جریان است و خبرهای مربوط به تلفات مرغ امروز در این شهر به نقص فنی داخلی در مرغداری مربوط می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی رستمی پور افزود: امروز خبری مبنی بر تلف شدن هشت هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ در یک مرغداری در گناباد به دلیل قطعی برق گزارش شد که بنا بر تایید رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان تلفات مرغ در مرغداری مزبور به علت نقص فنی تجهیزات مرغداری بوده است.

وی بیان کرد: در زمان و محدوده مورد نظر اطراف مرغداری مزبور، هیچ گونه خاموشی شبکه سراسری برق بابرنامه و بی برنامه اعمال نشده است، همچنین در مجاورت این مرغداری حدود ۱۰ واحد مرغداری دیگر فعالیت دارند که برق هیچ کدام از آنها قطع نشده و هیچ مشکلی نداشته اند.

مدیر برق گناباد گفت: این شهرستان ۵۲ هزار مشترک ، هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۷۴۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق دارد که امسال شبکه اصلی تامین برق شهر “کاخک “و روستاهای براکوه (محل مورد نظر مرغداری) حدود ۳۰ کیلومتر برای افزایش پایداری شبکه برق بازسازی شده است

رستمی پور اضافه کرد: با اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق و صرفه جویی مشترکان در مصرف برق تاکنون گذر از پیک بار تابستان بدون خاموشی در گناباد سپری شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image