پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
تبدیل ۱۲۵۰ کیلومتر شبکه سیمی برق به کابل خودنگهدار در خراسان رضوی

مجری برقرسانی به چاههای کشاورزی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا نیمه دیماه جاری، یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف سیم مسی برق استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده که ۸۱ درصد از هدفگذاری امسال مبنی بر تبدیل یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را محقق کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جواد دیباج افزود: اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در ۲۹ شهرستان استان اجرا شده که بیشترین میزان اجرا شده مربوط به شهرستان قوچان با ۱۱۶ کیلومتر بوده است.

وی با بیان اینکه طول شبکه فشارضعیف سیمی خراسان رضوی در ابتدای امسال ۹ هزار و ۶۰۰ کیلومتر بوده است، گفت: اجرای طرح شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در این استان از سال ۱۳۹۷ آغاز شد که در آن سال ۷۸ کیلومتر، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸۲ کیلومتر، در سال ۱۳۹۹ به میزان ۳۴۴ کیلومتر، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۶۹۵ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل گردید.

مجری برقرسانی به چاه های کشاورزی خراسان رضوی تسریع در اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را در پیشگیری از سرقت و حفظ شبکه بسیار موثر دانست و گفت: در این راستا اقداماتی برای شتابخشی به اجرای طرح انجام گرفته که از جمله آن تامین کابل خودنگهدار در سطح وسیعی توسط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و مشارکت در تامین تجهیزات و کالاهای مورد نیاز طرح با پیمانکار بود به صورتی که بخشی از یراق آلات توسط پیمانکار و پایه و کابل توسط شرکت تامین شد.

اجرای طرح کارانه از دیگر مشوق های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای سرعت بخشیدن به تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار توسط گروه بهره برداری مدیریت های برق شهرستانها بود به طوری که طی هدفگذاری برای هر شهرستان، بخشی از این طرح توسط گروه بهره برداری مدیریت برق شهرستان انجام گیرد و در ازای آن پاداشی برایشان در نظر گرفته شود.

به منظور نظارت عالیه بر اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و تسریع در اجرای آن، کمیته اجرایی کابل خودنگهدار در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تشکیل شد که هر هفته تشکیل جلسه داده و مشکلات و چالشهای اجرای این طرحها را در شهرستانهای مختلف بعضا بصورت میدانی بررسی کرده و برای آنها راه حلی اتخاذ می نماید.

دیباج هزینه اجرای هر کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را در سال جاری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان ذکر و بیان کرد: هزینه اجرای طرح مزبور از محل اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تامین شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده + هفده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image