پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
تبدیل ۵۰ کیلومتر از شبکه سیمی برق به کابل خودنگهدار در رشتخوار

مدیر برق رشتخوار گفت: امسال تاکنون ۵۰ کیلومتر از شبکه سیمی برق در این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده که بیش از ۹۰ درصد از هدف‌گذاری امسال این شهرستان مبنی بر تبدیل ۵۵ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی، احمد احمدی در نشست کمیته اجرایی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مدیریت برق رشتخوار افزود: با این حال به هدف مزبور تا پایان سال ۳۰ کیلومتر دیگر اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: چهار شرکت پیمانکاری در رشتخوار مشغول به کار هستند و انجام مگاپروژه تبدیل سیم به کابل در این شهرستان با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

نشست کمیته اجرایی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شرکت توزیع برق خراسان رضوی با حضور “حسن کریم پور” معاون مهندسی و نظارت و مسئولان دفاتر زیر مجموعه این معاونت، “حمید اسماعیلی” مشاور مدیرعامل شرکت در پروژه های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و همچنین مسئولان واحد‌های مختلف مدیریت برق رشتخوار و مدیران عامل شرکتهای پیمانکاری فعال در این مدیریت برگزار شد.

در این نشست وضعیت کیفی و کمی پروژه های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، موانع ،مشکلات و چالشهای پیش رو در تبدیل شبکه های سیمی باقیمانده و راهکارهای رفع آنها با بهره گیری از نقطه نظرات اعضای کمیته و سایر شرکت کنندگان بررسی شد.

اعضای حاضر در این نشست بازدید میدانی از پروژه های در حال اجرای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان رشتخوار داشتند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image