پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
تجهیز بیش از ۳۲ هزار مشترک شرکت توزیع برق خراسان رضوی به کنتور هوشمند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۲ هزار مشترک دیماندی و آمپری زیر پوشش این شرکت در تعرفه های صنعتی، اداری، تجاری، کشاورزی و خانگی مجهز به کنتور هوشمند با قابلیت قرائت از راه دور شده اند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس مهدی دهقان با اشاره به برنامه های این شرکت در خصوص مدیریت بار هوشمند افزود: در این راستا اقداماتی از جمله تفکیک مصارف کشاورزی، صنعتی ، بارهای حساس و … به تفکیک نقاط تحت اتوماسیون گروهی در سامانه اسکادا و نقطه ای از طریق نصب تجهیزات کنترل پذیر اقدام شده است.

وی کنترل پذیری اشتراک های سه فاز و دیماندی در تعرفه های مختلف را بیش از ۱۵ هزار اشتراک با قابلیت کنترل پذیری ذکر و بیان کرد: این اشتراکها تا حدود ۲۰۰ مگاوات را قابل مدیریت می کند.

مهندس دهقان، استقرار سامانه مدیریت اضطراری بار را از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای مدیریت بار هوشمند برشمرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص نحوه مدیریت اوج بار سال ۱۴۰۱ این شرکت گفت: برنامه همکاری با مشترکین استان برای مدیریت اوج بار تابستان سال ۱۴۰۱ با عقد تفاهم نامه به تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۴ مورد دنبال شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۰ تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی، ۲ هزار و ۸۳۹ تفاهم نامه با مشترکین صنعتی، هزار و ۲۹۶ تفاهم نامه با مشترکین اداری، هزار و ۵۵۰ تفاهم نامه با مشترکین تجاری و باقی تفاهم نامه ها با سایر بخشها بوده است.

وی بیان کرد: برای گذر موفق از اوج مصرف امسال (۱۴۰۲) نیز هماهنگی اجرای برنامه ها برابر با برنامه مصوب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با مجریان ستادی برنامه های کاهش اوج بار، برگزاری منظم و به موقع کمیته های فرعی مدیریت مصرف و کاهش اوج برای پیگیری و اجرای مصوبات، اجرای دقیق برنامه زمانبندی (گانت چارت) ابلاغی مدیریت مصرف شرکت، تسلط مجریان شهرستان به برنامه های پاسخگویی بار و اشراف کامل به منظور راهنمایی مناسب مشترکین انجام گرفته است.

مهندس دهقان، رصد همکاری مشترکین از طریق سامانه های موجود نظیر پایش و ارائه بازخورد به موقع به مشترک همکار، پیگیری مصوبات کمیته مدیریت مصرف و کاهش پیک ستاد به منظور آگاه شدن از سیاستهای شرکت در حوزه مدیریت مصرف و کاهش پیک و اجرای مصوبات مذکور، روئیت پذیری و کنترل پذیری همه مشترکین اداری، آگاه سازی اصلاح تعرفه برق و تاثیر آن بر بهای صورت حساب مشترکین در تعرفه های مختلف با هماهنگی با مجری ستادی، برگزاری جلسات هماهنگی با استانداری و جهاد کشاورزی و صمت و … را از دیگر برنامه های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای مدیریت اوج بار سال ۱۴۰۲ برشمرد.

وی اظهار داشت: در راستای استفاده از روشهای خلاقانه و جدید در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای جلب مشارکت مشترکین در مدیریت مصرف انرژی اقداماتی از جمله تهیه فرم ارزیابی مصرف ساختمانهای فرمانداری و بخشداریها، ایجاد امکان عقد تفاهم نامه غیرحضوری بر روی سایت شرکت، تهیه کیو.آر کد راهکارهای مدیریت مصرف برای نصب در مکانهای عمومی پرتردد، تشکیل کمیته انرژی و تصمیم گیری پیرامون مسائل مهم در سطح کلان استان، تهیه بنرها و تیرزها و بروشورهای خلاقانه انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image