پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تحکیم همدلی کارکنان حراست در نشستی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

نشست همدلی کارکنان دفتر حراست و امور محرمانه، حفاظت فیزیکی و دفاتر حراستهای مناطق چهارگانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در دیداری صمیمانه با مدیرعامل این شرکت در محل حوزه ستادی برگزار شد.

در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان «سعید خاکساری» مدیر فقید دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، گوشه ای از دستاوردها و اقدامات انجام گرفته در سال ۱۴۰۱ برای حفظ و حراست از سرمایه های مادی و معنوی شرکت، راهکارهای پیشنهادی در خصوص کنترل و رفع گلوگاه های لغزنده در حوزه‌های حفاظت کارکنان و سلامت اداری، حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد، حفاظت فیزیکی و دفاتر حراستهای مناطق چهارگانه در استان ارائه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست با قدردانی از زحمات و اقدامات کارکنان دفاتر حراست و سپاسگزاری بابت نکوداشت زنده یاد سعید خاکساری ، تلاش‌های سال گذشته را ارزشمند دانست.

مهندس «محسن ذبیحی» با اشاره به رویکردها و تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه، افزایش آمادگی ها و هوشیاری ها برای مواجهه مناسب با بحرانها و پدیده های جدید را ضروری دانست و گفت: در شرایط فعلی باید تمامی ظرفیتها را برای روزهای سخت آماده کنیم.

وی تغییر نگاه حوزه‌های نظارتی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مستلزم رعایت دقیق قوانین و مقررات و عدم تغافل در اجرای صحیح امور دانست و تاکید کرد: نباید هیچ نکته مبهمی برای حوزه‌های نظارتی و حراستی وجود داشته باشد یا مغفول بماند، نیروهای حراست باید در تمامی نشستها در راستای پیشبرد امور شرکت و نظارت بر فعالیتها حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی موضوع حضور مستمر و موثر دفتر حراست در نشستهای مناقصه و مزایده را بسیار مهم خواند و گفت: با استقبال و استفاده مطلوب از حضور سایر دستگاه های نظارتی بویژه سازمان بازرسی در این نشستها، شفافیت در انعقاد قراردادها بیش از پیش ضروری است.

مهندس ذبیحی باارزش ترین سرمایه سازمان را نیروی انسانی معرفی کردند و تاکید نمودند : حتما مراقبت لازم برای صیانت از لغزش ها و حفظ کرامت نیروی انسانی صورت گیرد و رعایت کرامت و آبروی افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بخش حراست را حلقه تکمیل کننده در زنجیره فعالیت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد و نگاه شرکت به حراست را سازنده و حمایتگر دانست و با اشاره به گزارش همکاران دفتر حراست در بخشهای مختلف، رشد در این فعالیتها را بسیار با اهمیت برشمرد.

مهندس ذبیحی ضرورت تداوم آگاه‌ سازیها برای پیشگیری از وقوع آسیبها و تهدیدها نسبت به کارکنان، ضرورت بازنگری و بروزآوری ضوابط و شیوه نامه ها و حذف گلوگاه‌های فساد و بسترهای لغزنده را از سوی تمامی معاونتها و دفاتر مرتبط در شرکت در راستای بهبود ارایه خدمات و همچنین پایش مستمر اجرای دقیق آنها توسط دفتر حراست را مورد تاکید قرار داد.

وی در پایان این نشست رهنمودهایی نیز در راستای پیشبرد اهداف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و اجرای برنامه‌های تخصصی دفتر حراست ارائه داد.

گفتنی است، در حاشیه این نشست «احمد مشکانی» به عنوان نیروی حفاظت فیزیکی نمونه دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی و از وی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image