پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
تشریح اقدامات افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت توزیع برق خراسان رضوی

همزمان با برگزاری آخرین جلسه شورای معاونین شرکت توزیع برق خراسان رضوی در دیماه امسال، اقدامات مربوط به حوزه افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت با حضور مدیر عامل و معاونین بررسی شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این باره گفت: در این نشست که با حضور عوامل شرکت «داده کاوان معیار گستر توس» (مشاور افکارسنجی و دیدگاه کاوی ذینفعان) همراه بود، گزارشی از اقدامات افکارسنجی در سال جاری در زمینه امور مشترکین، پیمانکاران، مقامات و مسئولان به صورت اجمالی ارایه شد.

«سید مجید آزیز» بیان کرد: در این نشست ضمن اعلام درصدهای رضایتمندی گروه های هدف در این افکارسنجی، نمونه های با اهمیت موارد کیفی و نقاط قوت و قابل بهبود شرکت واکاوی شده از نظرات ذینفعان مطرح شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: در این نشست ضمن بررسی اقدامات سال جاری توسط مشاور افکارسنجی شرکت چ، روند و رفتار تغییر درصد های رضایتمندی از سالهای قبل با توجه به مستمر بودن این اقدامات با یکدیگر مقایسه و برنامه ریزی و نکات پیشنهادی بهبود کار مطرح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در انتهای این نشست، از وضعیت اقدامات افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت در چند سال اخیر اظهار خرسندی کرد.

مهندس محسن ذبیحی گفت: با توجه به پیشرفت ایجاد شده در این زمینه و اهمیت نظرات و دیدگاه های ذینفعان برای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در زمینه اصلاح فرایندها، می بایست پیگیری نتایج و اطلاعات حاصل از داده کاوی مشترکین توسط معاونین و صاحبان فرایند، اقدام مهم بعدی باشد.

وی افزود: لازم است تقدیر از کارکنان برتر در تعامل با ذینفعان نیز در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image