پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
حوزه تعمیرات شبکه برق شهرستانهای خراسان رضوی نیازمند توجه بیشتری است

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: لازم است مدیریتهای برق شهرستانها توجه بیشتری به حوزه نگهداری و تعمیرات شبکه ( نت ) داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی، سید جواد رضائی افزود: واحدهای بهره برداری شهرستانها فقط از شبکه بهره‌برداری می‌کنند، اما برنامه هایی که در حوزه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه به شهرستانها ابلاغ می شود، به درستی انجام نمی گیرد، علت آن هم حجم زیاد فعالیتهای واگذار شده به ادارات بهره‌برداری شهرستانها است که این امر باعث کاهش کیفیت شاخص‌های حوزه بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی لازم در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از مدیریتهای برق شهرستانها انجام شده، گفت: ارتباط سامانه مداف (مدیریت دارایی های فیزیکی) با سایر نرم افزارهای شرکت از جمله GIS ، ERP و … برقرار شده و همکاران بهره برداری شهرستانها می توانند با ثبت و اجرای برنامه های بازدید و سرویس، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را با برنامه و با کیفیت مناسب انجام دهند.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در همین راستا یکی از اقدامات مطلوب در پایان سال گذشته، بکارگیری یکی از مشاورین خبره حوزه توزیع برق به عنوان مشاوره در بخش نگهداری و تعمیرات شبکه است که از ایشان در بخش ارتقاء کیفیت بهره وری گروههای اجرایی ، آموزش همکاران بهره برداری شهرستانها، نظارت سخت افزاری و نرم افزاری در بخش نت و انتقال مشکلات مدیریتهای برق شهرستانها به ستاد استفاده خواهد شد.

مهندس رضایی افزود: با توجه به محدودیت بکارگیری نیروی انسانی، تلاش حوزه بهره‌برداری این است که از ظرفیت نیرو‌های انسانی موجود به شکل مناسب و بهینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: در این راستا بررسی ظرفیت و توانمندی نیروهای انسانی واحدهای بهره برداری شهرستانها در برنامه سال جاری دفتر بهره‌برداری قرار دارد و مقرر شده است مدیریتهای برق شهرستانهای نیشابور، فریمان و زاوه به صورت نمونه بررسی شوند تا مشکلات و خلاها در این بخش احصا گردد.

وی اظهار داشت: با اتصال مدیریتهای برق شهرستانها به نرم افزارها، دیگر مشکلی در زمینه صدور دستورکارها وجود ندارد، کارگروهی نیز تحت عنوان کارگروه بهره وری، نگهداری و تعمیرات تشکیل شده و از تعدادی از بهره برداران شهرستانها کمک گرفته شده است تا کار نگهداری و تعمیرات بهتر انجام گیرد و در نهایت منجر به ارتقای شاخصها شود.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: برخی از تجهیزات در انبارهای مدیریت های برق شهرستانها همچنان بلاتکلیف است که با توجه به فعال شدن مرکز پشتیبانی فنی انتظار می رود همکاران شهرستان تجهیزات را تعیین تکلیف کرده تا هیچ تجهیزاتی بدون تعمیر باقی نماند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image