پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
تندیس کمیته امداد به شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعطا شد

 تندیس اشتغال، تولید و توانمندی در جشن خودکفایی و توانمدسازی هشت هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی همراه با تقدیر نامه از سوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدیرعامل و مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان اعطا شد.

اعطای این تندیس و تقدیرنامه در نشست مدیر کل، معاون و مدیر اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در محل این شرکت انجام گرفت.

در این نشست مشکلات طرح کرامت خورشید در سال ۱۴۰۱ بررسی و مقرر شد با توجه به تکلیف ابلاغی به استان خراسان رضوی برای احداث پنج هزار سامانه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فعالیتهای مستمری در این زمینه انجام گیرد.

براین اساس پیشنهاد شد کمیته راهبری طرح مزبور در محل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با حضور نماینده های تام الاختیار سازمانهای ذیربط تشکیل و نشستهای کنترل پروژه به صورت هفتگی و ماهانه در جهت تسریع اجرای این طرح انجام گیرد.

در پایان این نشست نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس «محسن ذبیحی» مدیرعامل و مهندس «مهدی مرزبانی» مدیر بازار برق شرکت قدردانی شد.

مقرر است امسال برای پنج هزار مددجوی کمیته امداد در خراسان رضوی سامانه خورشیدی نصب شود.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image