پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
ثبت ۶ اولویت تحقیقاتی خراسان رضوی در سامانه تحقیقات صنعت برق

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۶ اولویت تحقیقاتی مسأله محور و مصوب وزارت نیرو در سامانه تحقیقات صنعت برق (ساتب) ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، تقی وحیدی به تشریح مهمترین اقدامات این دفتر در ۶ ماهه نخست امسال پرداخت.

وی گفت: در این راستا، ابتدا اعلام اولویت‌های تحقیقاتی مسأله محور به همه کارکنان در ستاد و شهرستانها همراه با آموزش نحوه تعریف موضوع اولویت‌ها انجام گرفت و سپس راهنمای ثبت اولویت‌ها در سامانه تحقیقات صنعت برق به ستاد و شهرستانها ارسال شد.

وی ۶ اولویت احصا شده تحقیقاتی این شرکت در نیمه نخست امسال را موضوعاتی همچون «بهینه‌سازی لنیارد کمربندهای سیم‌بانی»، «طرح بنیادی بهینه‌سازی مواد و ساختار دستکش‌های سیم‌بانی جهت استفاده چند منظوره»، «بهینه‌سازی و تولید داخلی رکاب تیر گرد سیمانی»، «تدوین و پیشنهاد روشی جهت تنظیم و آپدیت از راه دور RTU ها در شبکه صنعتی اتوماسیون»، «ایجاد دانش فنی مربوط به پیاده‌سازی اولویت‌بندی بازدید و نگهداشت پست‌های توزیع هوایی و زمینی با استفاده از اطلاعات فنی، مکانی و کارکردی پست با هدف بهبود قابلیت اطمینان و تاب‌آوری با استفاده ازRCM»، و «بررسی علل سوختن ترانسفورماتورهای توزیع، ارائه راهکار برای کاهش آن و ارائه نرم افزار برخط پایش وضعیت ترانسفورماتورها بر اساس پارامتر k فاکتور» ذکر کرد.

وحیدی اضافه کرد: دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی موفق شد مجوز برای تعیین سه اولویت تحقیقاتی برتر در سطح شرکت و تقدیر از کارکنان مربوطه در این زمینه را دریافت کند.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: این شرکت در نیمه نخست امسال موفق شد مقام دوم کشوری از نظر تعداد مقالات پذیرفته شده را در بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق در اردیبهشت ۱۴۰۲ کسب کند که در این راستا از تعداد ۵۰ مقاله ارسال شده شرکت به کنفرانس، ۱۷ مقاله به صورت شفاهی، پوستری، چاپ و کارگاه آموزشی ارائه شد.

وحیدی بیان کرد: کسب عنوان مقاله برتر مستخرج از پروژه تحقیقاتی در بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ توسط دانشگاه حکیم سبزواری و با نظارت «مهندس کامبیز کاوه» در دفتر فنی و مهندسی شرکت توزیع برق خراسان رضوی از دیگر توفیقات این شرکت در نیمه نخست امسال بود.

وی ادامه داد: دفتر تحقیقات در نیمه نخست امسال موفق به بازنگری و نهایی کردن دستورالعمل پرداخت مشوق‌ها برای فعالیت‌های تحقیقاتی و دریافت مجوز اجرایی شدن دستورالعمل فوق شد.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از مقالات، تالیف و ترجمه کتاب‌ها، نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی، داوری اولویت‌ها و پروپوزال‌های تحقیقاتی، ارائه سه‌شنبه‌های دانشی و مواردی از این دست از دیگر اقدامات دفتر تحقیقات در نیمه نخست امسال بوده است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال، مجوز تألیف و ترجمه و نیز انتشار سه فقره کتاب در حوزه‌های فنی و مدیریتی از شرکت توانیر گرفته شد و هماهنگی‌های لازم با ناشر برای چاپ کتاب‌ها انجام گرفت.

وحیدی اظهار داشت: دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی در نیمه نخست امسال در نشست‌های کمیته تحقیقات شرکت توانیر در خصوص بازنگری فرم‌ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های دفاتر تحقیقات با هدف ابلاغ آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها به کلیه شرکت‌های توزیع سراسر کشور حضور یافت.

وی اضافه کرد: امسال نشست‌های تخصصی با کارکنان در حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی در خصوص جذب نیروی فرصت مطالعاتی صنعتی و تدوین شرح خدمات وی بر اساس شاخص‌های مورد نظر شرکت توانیر و وزارت نیرو برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی گفت: امسال نشست‌هایی به منظور تهیه پیش‌نویس انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فردوسی مشهد با هدف تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت و استفاده از ظرفیت‌های علمی و عملی طرفین در راستای حل مسائل و چالش‌های شرکت انجام شد.

وحیدی اطلاع رسانی رویدادهای علمی پیش رو از طریق اتوماسیون اداری و نصب پوستر آنها، برگزاری نشستهای تخصصی با کارکنان در معاونت فروش و خدمات مشترکین و معاونت مالی و پشتیبانی شرکت به منظور تعریف اولویت‌های تحقیقاتی با رویکرد حل چالش‌ها و مسائل فراروی شرکت را از دیگر اقدامات دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی در نیمه نخست امسال برشمرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۵ مهر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو + دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image