پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
جشن تکریم بازنشستگان حوزه ستادی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

همزمان با شب نیمه شعبان و سالروز میلاد خجسته امام صاحب الزمان مهدی موعود (عج) جشنی برای تکریم و تجلیل از بازنشستگان حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل تالار اطلسیه مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم ضمن تجلیل از بازنشستگان جدید و سالهای گذشته این شرکت گفت: می دانیم که دوره بازنشستگی مسائل خاص خود را داشته و هر یک از همکاران که به بازنشستگی نائل می شوند، خانواده و مشکلات آنان بزرگتر شده و به تبع آن هزینه ها و مسائل بیشتری پیش رو دارند.

مهندس محسن ذبیحی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هر آنچه به لحاظ قانونی و انسانی در توان داشته، در مسیر حل مسائل و مشکلات بازنشستگان از هیچ کمکی فروگذاری نکرده و همیشه این اطمینان به بازنشستگان داده شده است که در این راستا کارکنان شرکت نهایت تلاش خود را انجام می دهند و این موضوع همیشه در نشستها و گردهمایی کارکنان و مدیران مورد تاکید قرار می گیرد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شرایط بازنشستگی پیش روی همه ما است، مسیر ناگزیری است که باید طی کرد، اما دور هم جمع شدن بازنشستگان در این مجلس، باعث تازه شدن دیدارها شده که بسیار لذت بخش است، خوشبختانه همواره بین کارکنان شرکت توزیع برق استان همدلی و صمیمت وجود داشته که در این مجالس دوستی ها و صمیمیتها بیشتر هم می شود.

شایان ذکر است، جشن تکریم و تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با برنامه های متنوع و سرگرم کننده ای همراه بود، تعدادی از بازنشستگان به بیان خاطرات خود پرداختند، برخی از آنان بخشی از هنرمندی های خود را به نمایش گذاشتند و در پایان از بازنشستگان جدید سال جاری شرکت نیز در حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مدیران عامل بازنشسته این شرکت با اعطای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image