پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
جلب همکاری حداکثری مشترکین برق غیرخانگی در روزهای سرد خراسان رضوی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمای شدید هوا، محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها و به تبع آن محدودیت در تولید برق، نسبت به جلب همکاری مشترکین غیرخانگی در استان اعم از صنعتی، کشاورزی و تجاری اقدام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی دهقان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، از امروز همکاری صدردرصدی صاحبان صنایع در استان را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: همچنین برای مشترکین بخش کشاورزی خراسان رضوی که خارج از ظرفیت پروانه چاه های کشاورزی مصرف برق دارند، به مدت یک هفته در مصرف آنها محدودیت کامل اعمال شده است.

وی اضافه کرد: پس از اتمام یک هفته ای محدودیت کامل مصرف برق برای صاحبان چاه های کشاورزی در خراسان رضوی، محدودیت موقت در مصرف برای آنان اعمال خواهد شد تا بتوان از این شرایط بحرانی عبور کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از امروز فعالیت مشترکین بخش تجاری استان ضمن رعایت تمام موارد مصرف بهینه برق در ساعات کاری، حداکثر تا ساعت هشت شب مجاز به فعالیت خواهند بود.

مهندس دهقان اضافه کرد: همه اعمال محدودیتها و مدیریت در مصارف بخشهای مختلف به منظور تامین برق بخش خانگی و جلوگیری از قطعی برق آنها است تا در ایام سرد سال دچار خاموشی نشوند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image