پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در فیروزه و خوشاب 

همزمان با بهمن ماه امسال، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه قائم مقام خود به فیروزه و خوشاب سفر کرد و محل مدیریتهای برق این دو شهرستان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس “محسن ذبیحی” به همراه دکتر “علیرضا خدابنده” با حضور در مدیریت برق خوشاب، از محوطه این مدیریت و انبار آن دیدن کردند، سپس در نشستی با حضور مسئولان واحدهای مختلف این مدیریت حضور یافتند.

در این نشست مسئولان واحدهای مختلف مدیریت برق خوشاب نیازها و مشکلات هر واحد را با مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در میان گذاشتند.

همچنین مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع برق خراسان رضوی در نشستی با فرماندار خوشاب در محل فرمانداری، همکاری و مشارکت وی را در اجرای برنامه های مدیریت بار زمستان خواستار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه قائم مقام خود در سفر به فیروزه، با حضور در مدیریت برق این شهرستان از ساختمان جدید اتفاقات و انبار در حال ساخت این مدیریت دیدن کرد.

در ادامه این سفر، وضعیت طرحهای مهم مدیریت برق فیروزه و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف در نشستی با حضور مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط «حسن رحیمی» مدیر برق این شهرستان تشریح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتهای سال، پیگیری وصول مطالبات شرکت، جذب حداکثری اعتبارات طرح‌ بهارستان، تبدیل سیم به کابل و افزایش درآمدهای متفرقه شهرستان با تشکیل کمیته ای ویژه در مدیریت برق فیروزه ضروری است.

مهندس ذبیحی با اشاره به شرایط آب و هوایی و فشار کار در جهت اتمام اجرای طرحها، رعایت حداکثری مسائل ایمنی از سوی همه کارکنان را خواستار شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image