پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
حضور نیروهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در رزمایش سمنان

مجری مدیریت بحران پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: نیروهای این شرکت در رزمایش بزرگ منطقه ای شمال شرق کشور در شهر سمنان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، سید مجید اسفراینی افزود: در این رزمایش نیروهای شرکتهای حوزه برق و آب وزارت نیرو و همچنین شرکتهای معین و یاری رسان از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان و سمنان حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این رزمایش که به مدت یک روز در شهر سمنان به طول انجامید، طبق سناریوی فرضی و به دنبال وقوع سیل در آن شهر هر یک از شرکتهای حاضر در رزمایش به اجرای عملیات بازیابی شبکه حوزه عملیاتی خود پرداختند و براساس سناریوهای طراحی شده، امدادرسانی به شرکتهای همکار خود در شهر سمنان را انجام دادند.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در بخش شبکه توزیع برق نیز نیروهای شرکت کننده بخشی از شبکه آسیب دیده توزیع برق شهر سمنان را به کابل خود نگهدار تبدیل و آن را برقدار کردند.

اسفراینی افزود: شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی نیز با استعداد ۲ گروه متشکل از گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و یک گروه اجرایی، عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را در این رزمایش انجام دادند.

وی بیان کرد: در حین اجرای رزمایش، نمایندگانی از وزارت نیرو و دیگر شرکتهای وابسته بر اجرای کارها و نحوه حضور و آمادگی نیروهای شرکت کننده نظارت داشته و عملکرد آنها را ارزیابی کردند که عملکرد نیروهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی مورد تایید و رضایت بود.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این رزمایش همه مراحل کار اعم از هماهنگی ها و تردد بین استانی و اجرای مسئولیتها به خوبی و بدون هیچ گونه مشکل و حادثه ای انجام شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image