پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳
حضور همکاران قزوینی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین به همراه کارکنان این معاونت در محل ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، آنان نشستی با «مهدی دهقان» معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی داشتند و در جریان اقدامات انجام شده در حوزه معاونت مزبور قرار گرفتند که در مواردی نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس دهقان در این نشست، وضعیت حوزه مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی را به لحاظ تعداد، طول شبکه برق و تعداد شهر و روستای تحت پوشش شرکت تشریح کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، فروش بسته تجهیزات لوازم اندازه گیری و ارتقای کارگزاریها را از اقدامات شاخص این معاونت در سال جاری برشمرد و سپس خلاصه ای از عملکرد این حوزه در خصوص مدیریت انرژی و بار، مدیریت مصرف، کارگزاریها، تابلوهای هوایی، فروش مستقیم تجهیزات لوازم اندازه گیری ارائه داد.

در ادامه معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق قزوین نیز به همراه دیگر کارکنان این معاونت از مرکز فهام و سپس شرکت تابلوسازی «آرمان نیروی تیراژه» دیدن کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image