پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
حضور ۲۶ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: ۲۶ نفر از مدیران و کارشناسان این شرکت در ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی در دانشگاه سجاد مشهد به عنوان سخنران و مدعو در همایش و نیز در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی آن حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، تقی وحیدی افزود: این افراد شامل برخی از معاونین و مدیران ستادی و همچنین شماری از مدیران و مسئولان واحدهای مختلف مدیریت‌های برق شهرستان‌ها بوده‌اند.

وی بیان کرد: سخنرانان معرفی شده از شرکت در چهار کارگاه‌ تخصصی و آموزشی در همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی دانشگاه سجاد به مباحثی از جمله «الزامات امنیت سایبری در شبکه های هوشمند توزیع برق»، «فرصتها و چالشهای تأمین برق مراکز استخراج رمز ارز»، «انرژی باد و تولید پراکنده – چالش‌ها و فرصت‌های توسعه با نگاهی به قوانین بالادستی»، و «ارائه آخرین تجارب در زمینه مطالعات امکان‌پذیری اتصال منابع تجدیدپذیر و تولید پراکنده به شبکه‌های توزیع برق استان خراسان رضوی مبتنی بر الزامات شرکت توانیر» پرداختند.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از چهار کارگاه آموزشی مذکور، دو کارگاه توسط دکتر هادی صفری، یک کارگاه توسط مهندس کامبیز کاوه و یک کارگاه توسط مهندس نیما واعظی و همکاران ارائه شده است.

وحیدی، «مطالعه موردی پیاده‌سازی سیستم مدیریت ساختمان در یک پروژه بلند مرتبه با رویکرد عملگرایانه بهینه‌سازی مصرف انرژی»، «تبدیل داده‌های انرژی به تصمیم‌یار هوشمند»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی با استفاده از موتورهای راندمان بالا در سیستم‌های سرمایشی»، و «هوشمندسازی فعالیت‌های ماموران خدمات مشترکین برق» را از دیگر موضوعاتی برشمرد که نمایندگان شرکت توزیع برق خراسان رضوی در کارگاه‌های مرتبط با آنها در همایش فوق حضور یافتند.

وی خاطر نشان کردکه ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی با رویکرد ایجاد هم‌افزایی بین دانش‌پژوهان و متخصصین در حوزه‌های مختلف مرتبط با انرژی بود که در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، میزگردها و نشست‌های علمی، و همچنین برگزاری بازدید و برپایی نمایشگاه تخصصی محقق شد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دانشگاه صنعتی سجاد مشهد با همکاری هولدینگ نیان الکترونیک و انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران – شاخه خراسان و حامیانی از جمله شرکت‌های برق منطقه‌ای خراسان، توزیع برق استان خراسان رضوی و توزیع برق شهرستان مشهد این همایش را در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه در محل این دانشگاه برگزار کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image