پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۱
درآمدهای متفرقه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به ۱۸۶ میلیارد ریال رسید

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در امور مالی گفت: هدف‌گذاری کلی سال ۱۴۰۳ شرکت در درآمدهای متفرقه ۲۴۰ میلیارد ریال بوده که ۱۸۶ میلیارد ریال محقق شد.

به گزارش روابط عمومی، حسین وفایی در دومین نشست کمیته بهبود درآمدهای متفرقه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور اعضای کمیته افزود: هدف‌گذاری سال گذشته شرکت در حوزه درآمدهای متفرقه ماهانه ۲۰ میلیارد ریال بوده که با تدابیر اتخاذ شده این هدف در پایان اسفندماه به طور کامل محقق شد.

وی بیان کرد: این درآمدها از محل خسارات وارده به شبکه، هزینه های خاموشی و مربوط به قطع و وصل انشعاب و برق های غیرمجاز و دستکاریها و .. تامین شده است.

وفایی ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته مدیریت عملکرد هدف‌گذاری امسال مبنی بر کسب درآمدهای متفرقه ۳۶۰ میلیارد ریال تعیین شد که مبلغ مذکور به نسبت تعداد مشترکین و عملکرد سال گذشته واحد‌های تابعه تسهیم شد.

در ادامه این نشست اعضا به بحث و بررسی در خصوص بهبود افزایش درآمدهاي متفرقه، ارسال مجدد پيش نويس دستورالعمل درآمدهای متفرقه برای اعلام نظر اعضا و مدیریت‌های برق شهرستانها، تحليل عملکرد مدیریت‌های برق در سال ۱۴۰۲ و فروردين ماه ۱۴۰۳ در زمينه برقهاي غير مجاز و دست کاريها، فیشهای صادره وصول نشده در نرم افزار وب پم پرداخته شد.

شايان ذکر است هرکدام از اعضای این نشست پيشنهادهای برای بهبود و افزايش درآمدها ارائه کردند که در همين خصوص تصميمات و مصوباتي اخذ گرديد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

11 + دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image