پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
درخواست شرکت توزیع برق خراسان رضوی از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق و گاز

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به استمرار برودت کم سابقه هوا و ادامه یخبندان در سطح استان و محدودیت های سوخت رسانی به نیروگاه ها، صرفه جویی در مصرف گاز و برق توسط مردم ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید آزیز افزود: پیامک هشدار نسبت به کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک برق خانگی در سطح مناطق زیرپوشش این شرکت در استان ارسال شده است.

وی با قدردانی از هم استانی ها و مشترکین برق در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی گفت: متأسفانه میزان مصرف برق، به علت سرمای هوا هنوز از حدود تعیین شده هر شهرستانها بالاتر است که اگر مصرف به همین منوال ادامه داشته باشد، تامین انرژی را دچار محدودیت خواهد کرد.

آزیز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق، از هم استانی ها درخواست می کنیم با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، عایق بندی درب و پنجره های منازل خود و پوشیدن لباس گرم در منزل انرژی کمتری مصرف نمایند و به تامین برق و گاز پایدار کمک کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همکاران ما در سخت ترین شرایط و با آمادگی کامل در حال ارایه خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی هستند و تلفن شبانه روزی ۱۲۱ در خدمت هم استانی های گرامی است تا در صورت بروز مشکلات و قطع احتمالی برق، نسبت به رفع آن اقدام شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image